Bezprecedensowa sytuacja pandemii Covid-19 postawiła przedsiębiorstwa na całym świecie przed nowym, niełatwym wyzwaniem – jak utrzymać sprzedaż, gdy galerie handlowe pozostają trwale zamknięte, rząd rekomenduje pozostawanie w domu, a rosnące bezrobocie wstrzymuje decyzje zakupowe klientów indywidualnych.
Prowadząc biznesy często nie myślimy o sytuacjach kryzysowych, w szczególności takich jakie mamy obecnie, które są wywołane światową pandemią COVID-19. Nikt nie przypuszczał, że wszystko co działa stacjonarnie przestanie istnieć przynajmniej na jakiś czas.
Zgodnie z szacunkami zamknęliśmy 2019 rok z 18-procentowym wzrostem przychodów ze sprzedaży, których wartość wyniosła 56,99 mln zł, wobec 48,33 mln zł w roku 2018. Grupa odnotowała niewielki spadek EBITDA z 4,13 mln zł w 2018 roku do 4,04 mln zł w roku 2019. Strata netto w całym 2019 roku była niższa niż ta osiągnięta za trzy kwartały 2019 r. Odnotowano też znaczną poprawę wyników kwartalnych.
Pandemia na świecie. Koronawirus w Polsce. Zostaliśmy w domach, by nie szerzyć wirusa. Patrząc na puste ulice i obywateli solidaryzujących się z lekarzami, pielęgniarkami i wszystkimi tymi, którzy dla nas walczą z wirusem, można stwierdzić, że jako społeczeństwo zdajemy kolejny egzamin.
Strona www.digitree.pl znalazła się w drugim etapie konkursu Złota Strona Emitenta, organizowanego przez Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych. W tegorocznej, trzynastej edycji konkursu ocenie zostały poddane 164 strony internetowe spółek giełdowych, które walczą ze sobą w dwóch klasyfikacjach "Najlepszy serwis IR" oraz "Lider komunikacji online".