Chcesz wiedzieć więcej
o digital marketingu?

Przeczytaj nasze najnowsze artykuły i skorzystaj z wiedzy ekspertów Digitree Group!
Dowiedz się jak osiągnąć lepsze efekty kampanii e-mailingowych i stosować dobre praktyki w marketingu online.

Najlepsze systemy do e-mail marketingu w Polsce. Jakie narzędzie wybrać?

Najlepsze systemy do e-mail marketingu w Polsce. Jakie narzędzie wybrać?

Dobry system do email marketingu to za mało, jeśli brakuje zespołu i danych, które prowadzą do decyzji. Dlatego w tym przeglądzie najlepszych systemów e-mail marketingu w Polsce podkreślamy rolę SARE: platformy z cyklami marketing automation, ale też ludzi i raportów rynkowych, do których od lat odwołuje się branża. Zobacz, co to oznacza w praktyce i od czego zacząć na bezpłatnym trialu:

Mocny kwartał Digitree Group po okresie transformacji: w Q2 wyraźny zysk netto i siedmiocyfrowa EBITDA [szacunki]

Mocny kwartał Digitree Group po okresie transformacji: w Q2 wyraźny zysk netto i siedmiocyfrowa EBITDA [szacunki]

Opublikowaliśmy szacunkowe wyniki za drugi kwartał 2025 r. Grupa wypracowała w tym okresie EBITDA na poziomie 1,03 mln zł (wzrost o 15,1% r/r) oraz zysk netto 0,46 mln zł, co oznacza powrót na ścieżkę rentowności. W całym pierwszym półroczu przychody wyniosły 31,9 mln zł, a EBITDA 0,89 mln zł.

Digitree Group z nową strategią: skalujemy biznes i inwestujemy w przyszłość marketingu cyfrowego

Digitree Group z nową strategią: skalujemy biznes i inwestujemy w przyszłość marketingu cyfrowego

W drugą połowę 2025 roku wchodzimy z jasno zdefiniowanym planem. Po zakończeniu etapu reorganizacji prezentujemy strategię, która będzie wyznaczać kierunek dla naszej Grupy do 2027 roku. Jako grupa reklamowa chcemy działać sprawniej, rosnąć szybciej i budować trwałą wartość dla naszych inwestorów.

Podsumowujemy wyniki pierwszego kwartału 2025 roku

Podsumowujemy wyniki pierwszego kwartału 2025 roku

Opublikowaliśmy skonsolidowane wyniki osiągnięte w pierwszym kwartale 2025 roku. Skonsolidowana sprzedaż odnotowała 22-proc. spadek w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku, a wynik EBITDA osiągnął poziom -0,14 mln zł.

Szacunkowo osiągnęliśmy 15,8 mln zł przychodów i wynik EBITDA na poziomie -0,14 mln zł w pierwszym kwartale 2025 roku

Szacunkowo osiągnęliśmy 15,8 mln zł przychodów i wynik EBITDA na poziomie -0,14 mln zł w pierwszym kwartale 2025 roku

Właśnie opublikowaliśmy szacunkowe skonsolidowane wyniki osiągnięte w pierwszym kwartale 2025 roku. Skonsolidowana sprzedaż odnotowała 22-proc. spadek w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku, a wynik EBITDA osiągnął poziom -0,14 mln zł.