Chcesz wiedzieć więcej
o digital marketingu?

Przeczytaj nasze najnowsze artykuły i skorzystaj z wiedzy ekspertów Digitree Group!
Dowiedz się jak osiągnąć lepsze efekty kampanii e-mailingowych i stosować dobre praktyki w marketingu online.

Zwiększamy tempo realizacji strategii: plan przejęcia Euvic Digital

Zwiększamy tempo realizacji strategii: plan przejęcia Euvic Digital

Zawarliśmy porozumienie z Euvic Performance, dotyczące przejęcia spółki Euvic Digital. Dla naszej Grupy to ważny krok w realizacji strategii, której celem jest osiągnięcie 150 mln zł przychodów.

Digitree Group z mocnym drugim kwartałem 2025 roku

Digitree Group z mocnym drugim kwartałem 2025 roku

Grupa wypracowała w drugim kwartale 2025 roku wskaźnik EBITDA na poziomie 1,03 mln zł (wzrost o 15,1% r/r) oraz zysk netto w wysokości 0,46 mln zł. W całym pierwszym półroczu przychody wyniosły 31,9 mln zł, a EBITDA 0,89 mln zł.

Mocny kwartał Digitree Group po okresie transformacji: w Q2 wyraźny zysk netto i siedmiocyfrowa EBITDA [szacunki]

Mocny kwartał Digitree Group po okresie transformacji: w Q2 wyraźny zysk netto i siedmiocyfrowa EBITDA [szacunki]

Opublikowaliśmy szacunkowe wyniki za drugi kwartał 2025 r. Grupa wypracowała w tym okresie EBITDA na poziomie 1,03 mln zł (wzrost o 15,1% r/r) oraz zysk netto 0,46 mln zł, co oznacza powrót na ścieżkę rentowności. W całym pierwszym półroczu przychody wyniosły 31,9 mln zł, a EBITDA 0,89 mln zł.

Digitree Group z nową strategią: skalujemy biznes i inwestujemy w przyszłość marketingu cyfrowego

Digitree Group z nową strategią: skalujemy biznes i inwestujemy w przyszłość marketingu cyfrowego

W drugą połowę 2025 roku wchodzimy z jasno zdefiniowanym planem. Po zakończeniu etapu reorganizacji prezentujemy strategię, która będzie wyznaczać kierunek dla naszej Grupy do 2027 roku. Jako grupa reklamowa chcemy działać sprawniej, rosnąć szybciej i budować trwałą wartość dla naszych inwestorów.

Podsumowujemy wyniki pierwszego kwartału 2025 roku

Podsumowujemy wyniki pierwszego kwartału 2025 roku

Opublikowaliśmy skonsolidowane wyniki osiągnięte w pierwszym kwartale 2025 roku. Skonsolidowana sprzedaż odnotowała 22-proc. spadek w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku, a wynik EBITDA osiągnął poziom -0,14 mln zł.