Opublikowaliśmy szacunkowe wyniki za drugi kwartał 2025 r. Grupa wypracowała w tym okresie EBITDA na poziomie 1,03 mln zł (wzrost o 15,1% r/r) oraz zysk netto 0,46 mln zł, co oznacza powrót na ścieżkę rentowności. W całym pierwszym półroczu przychody wyniosły 31,9 mln zł, a EBITDA 0,89 mln zł.
W drugą połowę 2025 roku wchodzimy z jasno zdefiniowanym planem. Po zakończeniu etapu reorganizacji prezentujemy strategię, która będzie wyznaczać kierunek dla naszej Grupy do 2027 roku. Jako grupa reklamowa chcemy działać sprawniej, rosnąć szybciej i budować trwałą wartość dla naszych inwestorów.
Opublikowaliśmy skonsolidowane wyniki osiągnięte w pierwszym kwartale 2025 roku. Skonsolidowana sprzedaż odnotowała 22-proc. spadek w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku, a wynik EBITDA osiągnął poziom -0,14 mln zł.
Właśnie opublikowaliśmy szacunkowe skonsolidowane wyniki osiągnięte w pierwszym kwartale 2025 roku. Skonsolidowana sprzedaż odnotowała 22-proc. spadek w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku, a wynik EBITDA osiągnął poziom -0,14 mln zł.
Nasze najnowsze wyniki finansowe, podsumowujące 2024 rok, są już dostępne!