Wyniki drugiego kwartału br. wskazują na wyraźny powrót do rentowności po okresie transformacji w naszej Grupie Kapitałowej, na którą wpływ miała nowo przyjęta strategia Grupy na lata 2025-2027.
Grupa wypracowała w drugim kwartale 2025 roku wskaźnik EBITDA na poziomie 1,03 mln zł (wzrost o 15,1% r/r) oraz zysk netto w wysokości 0,46 mln zł. W całym pierwszym półroczu przychody wyniosły 31,9 mln zł, a EBITDA 0,89 mln zł.
Wyniki drugiego kwartału br. wskazują na wyraźny powrót do rentowności po okresie transformacji w naszej Grupie Kapitałowej, na którą wpływ miała nowo przyjęta strategia Grupy na lata 2025-2027.
Przychody Grupy w całym H1 wyniosły 31,9 mln zł, a EBITDA 0,89 mln zł. Wpływ na te wyniki miały m.in. wcześniejsze koszty optymalizacji, rebrandingu, przygotowania do wdrożenia nowej strategii oraz niższa sprzedaż w segmencie Agencji Digital, w związku z brakiem kontynuacji dużego projektu z 2024 roku. Dodatkowo, wymagająca sytuacja rynkowa obciążyła segment e-commerce software house’u.
Powyższe czynniki zaważyły na wyniku H1, ale przełom nastąpił już w drugim kwartale – Grupa zamknęła go zyskiem netto i najwyższą od roku EBITDA. A to dopiero początek nowego, mocnego otwarcia.