Bierzemy odpowiedzialność za sukces naszych Klientów
w cyfrowym świecie.
Będziemy liderem transformacji cyfrowej
w obszarze marketingu i sprzedaży
w Europie.
Chcemy się zmieniać, aby coraz lepiej i szybciej odpowiadać na zmieniające się warunki.
Wierzymy, że współpraca powoduje, że 1 + 1 to znacznie więcej niż 2. W Grupie mamy ekspertów z różnych dziedzin, którzy razem tworzą wartość.
W stosunku do naszych Klientów i nas samych. Transparentność pozwala nam szybciej podejmować decyzje.
Bez Klientów nie ma naszej firmy. Ich potrzeby, obecne i przyszłe, definiują nasze działania.
W naszej działalności brak ryzyka oznacza długofalową porażkę. Ryzykując wybieramy nisze dające dysproporcjonalne szanse rozwoju.
Nie tylko jako pracownicy odpowiedzialni za firmę, ale również managerowie komunikujący się ze wszystkimi wokół.
tworzenie dedykowanych landing page, pozyskiwanie różnymi kanałami: SEM, email, display, social media, co-rejestracja, weryfikacja leadów pod kątem poprawności i potencjału marketingowego, telemarketing, konkursy.
dobór grup docelowych, email retargeting, personalizacja komunikacji, geotargetowanie (geolokalizacja), targetowanie (demograficzne, behawioralne), video mailingi.
tworzenie strategii: komunikacji, kreacji, mediowej, research działań marketingowych i scenariusze działań, badanie i dobór grup docelowych, dobór narzędzi reklamowych, analityka, optymalizacja, rekomendacje działań.
współpraca z wydawcami, właścicielami tematycznych serwisów, stron www i blogów, programmatic, geotargetowanie, mobile display, remarketing.
content marketing, programy lojalnościowe, badania.
sieć afiliacyjna, monetyzacja, revenue traffic.
dane nt. intencji zakupowych i zachowań użytkowników, gotowe profile behawioralne klientów, tworzenie indywidualnych profili.
claimy i hasła reklamowe, tworzenie i optymalizacja treści dla działań SEO, copywriting pod strony www, kreacje mailingowe, display, landing page, social media.
tworzenie stron i landing page, audyty, optymalizacja stron, generowanie ruchu na www i sprzedaży, content marketing.
mobile display, wysyłki SMS, konkursy SMS -> kanał zwrotny.
współpraca z youtuberami, działania w social mediach.
tworzenie i utrzymywanie sklepów internetowych opartych o platformy Magento, PrestaShop, WooCommerce, Shopware.
Analiza problemu
klienta i wspólne
określenie celów
działań
Badanie i dobór
precyzyjnej grupy
docelowej
Określenie strategii
komunikacji,
mediowej
i narzędziowej
Optymalizacja
działań wraz
z analizą efektów
i rekomendacją
kolejnych etapów
działamy
współpracujemy
mamy
tworzymy
precyzyjnie
nasze systemy