W obliczu zapowiedzianych zmian w aplikacji Gmail, marketerzy będą musieli dostosować swoje podejście do tworzenia wiadomości e-mail, tak aby sztuczna inteligencja (AI) mogła skutecznie rozpoznać priorytetowe treści i precyzyjnie przekazać odbiorcom kluczowe informacje.
Opublikowaliśmy szacunkowe skonsolidowane wyniki osiągnięte w 2021 roku. Skonsolidowana sprzedaż zwiększyła się aż o 23,6 proc. r/r, osiągając rekordową w historii Grupy wartość 67 mln zł! Zakończyliśmy rok z zyskiem netto i o 20,6 proc. wyższym wskaźnikiem EBITDA.
28 stycznia ustanowiony został Europejskim Dniem Ochrony Danych Osobowych. Obchodzony jest w rocznicę sporządzenia Konwencji 108 Rady Europy z dnia 28 stycznia 1981 r. w sprawie ochrony osób w związku z automatycznym przetwarzaniem danych osobowych. Konwencja ta jest najstarszym międzynarodowym traktatem, który zagwarantował prawo osób fizycznych do ochrony ich danych osobowych. W tym dniu warto zwrócić uwagę na podnoszenie świadomości w zakresie prawa ochrony danych osobowych i prywatności.
Motywem przewodnim naszej Strategii jest odpowiedzialność za sukces Klientów Grupy w cyfrowym świecie. Chcemy rozwijać się poprzez skoncentrowane na Kliencie rozwiązania dla zdefiniowanych segmentów rynku, internacjonalizację biznesu, integrację grupowych procesów, narzędzi i działań, a także transakcje M&A, uzupełniające posiadane przez nas kompetencje.
Rynek e-commerce w Polsce rośnie z roku na rok, a najlepszym dowodem na potwierdzenie tej tezy są analizy i przewidywania ekspertów. Wg twórców raportu Statista DigitalMarket Outlook, wartość polskiego rynku handlu online w 2019 roku może wynieść 50 mld złotych, a w 2020 nawet 70 mld! Ten przeskok warto wykorzystać, dlatego swoje miejsce w Internecie powinien znaleźć każdy sprzedawca!