W obliczu zapowiedzianych zmian w aplikacji Gmail, marketerzy będą musieli dostosować swoje podejście do tworzenia wiadomości e-mail, tak aby sztuczna inteligencja (AI) mogła skutecznie rozpoznać priorytetowe treści i precyzyjnie przekazać odbiorcom kluczowe informacje.
SARE, marka należąca do Digitree Group, udostępniła najnowszy raport dotyczący preferencji konsumenckich w komunikacji programów lojalnościowych w Polsce. Liczący 500 stron dokument oferuje szczegółowe analizy, praktyczne wskazówki oraz insighty, które odkrywają prawdziwe oczekiwania i motywacje klientów wobec programów lojalnościowych.
Współczesne firmy, aby osiągnąć sukces na globalnym rynku, muszą łączyć zaawansowaną technologię z precyzyjną strategią marketingową. Przykładem tego jest efektywna współpraca Sales Intelligence – jednej ze spółek Grupy Kapitałowej Digitree Group – z marką Szumisie, która jest polskim producentem popularnych przytulanek.
Pomimo niewielkiego spadku skonsolidowanej sprzedaży, odnotowaliśmy istotny wzrost wskaźnika EBITDA o 13 proc. r/r oraz zmniejszenie straty netto w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku.
Opublikowaliśmy szacunkowe skonsolidowane wyniki osiągnięte w 2021 roku. Skonsolidowana sprzedaż zwiększyła się aż o 23,6 proc. r/r, osiągając rekordową w historii Grupy wartość 67 mln zł! Zakończyliśmy rok z zyskiem netto i o 20,6 proc. wyższym wskaźnikiem EBITDA.