Bezprecedensowa sytuacja pandemii Covid-19 postawiła przedsiębiorstwa na całym świecie przed nowym, niełatwym wyzwaniem – jak utrzymać sprzedaż, gdy galerie handlowe pozostają trwale zamknięte, rząd rekomenduje pozostawanie w domu, a rosnące bezrobocie wstrzymuje decyzje zakupowe klientów indywidualnych.
Prowadząc biznesy często nie myślimy o sytuacjach kryzysowych, w szczególności takich jakie mamy obecnie, które są wywołane światową pandemią COVID-19. Nikt nie przypuszczał, że wszystko co działa stacjonarnie przestanie istnieć przynajmniej na jakiś czas.
Pandemia na świecie. Koronawirus w Polsce. Zostaliśmy w domach, by nie szerzyć wirusa. Patrząc na puste ulice i obywateli solidaryzujących się z lekarzami, pielęgniarkami i wszystkimi tymi, którzy dla nas walczą z wirusem, można stwierdzić, że jako społeczeństwo zdajemy kolejny egzamin.
Rynek e-commerce w Polsce rośnie z roku na rok, a najlepszym dowodem na potwierdzenie tej tezy są analizy i przewidywania ekspertów. Wg twórców raportu Statista DigitalMarket Outlook, wartość polskiego rynku handlu online w 2019 roku może wynieść 50 mld złotych, a w 2020 nawet 70 mld! Ten przeskok warto wykorzystać, dlatego swoje miejsce w Internecie powinien znaleźć każdy sprzedawca!
Digitree Group, wspierająca klientów w zakresie marketingu internetowego, dziś generuje 50 proc. przychodów z części e-commercowej, a jeszcze do niedawna większość jej przychodów pochodziła z e-mail marketingu. Efektem rozwoju jest zmiana strategii obsługi klienta w kierunku pełnej kompleksowości digitalowej.