Chcesz wiedzieć więcej
o digital marketingu?

Przeczytaj nasze najnowsze artykuły i skorzystaj z wiedzy ekspertów Digitree Group!
Dowiedz się jak osiągnąć lepsze efekty kampanii e-mailingowych i stosować dobre praktyki w marketingu online.

Sprzedaż live według autorskiego projektu marki Quiosque

Sprzedaż live według autorskiego projektu marki Quiosque

Bezprecedensowa sytuacja pandemii Covid-19 postawiła przedsiębiorstwa na całym świecie przed nowym, niełatwym wyzwaniem – jak utrzymać sprzedaż, gdy galerie handlowe pozostają trwale zamknięte, rząd rekomenduje pozostawanie w domu, a rosnące bezrobocie wstrzymuje decyzje zakupowe klientów indywidualnych.

e-Sklep w 5 dni, czyli jak ratujemy biznesy w czasach COVID-19

e-Sklep w 5 dni, czyli jak ratujemy biznesy w czasach COVID-19

Prowadząc biznesy często nie myślimy o sytuacjach kryzysowych, w szczególności takich jakie mamy obecnie, które są wywołane światową pandemią COVID-19. Nikt nie przypuszczał, że wszystko co działa stacjonarnie przestanie istnieć przynajmniej na jakiś czas.

 

Praca zdalna z dziećmi? Te serwisy pomogą zorganizować czas dzieciom

Praca zdalna z dziećmi? Te serwisy pomogą zorganizować czas dzieciom

Pandemia na świecie. Koronawirus w Polsce. Zostaliśmy w domach, by nie szerzyć wirusa. Patrząc na puste ulice i obywateli solidaryzujących się z lekarzami, pielęgniarkami i wszystkimi tymi, którzy dla nas walczą z wirusem, można stwierdzić, że jako społeczeństwo zdajemy kolejny egzamin.

RAPORT E-COMMERCE 2020, czyli jak skutecznie sprzedawać w Internecie!

RAPORT E-COMMERCE 2020, czyli jak skutecznie sprzedawać w Internecie!

Rynek e-commerce w Polsce rośnie z roku na rok, a najlepszym dowodem na potwierdzenie tej tezy są analizy i przewidywania ekspertów. Wg twórców raportu Statista DigitalMarket Outlook, wartość polskiego rynku handlu online w 2019 roku może wynieść 50 mld złotych, a w 2020 nawet 70 mld! Ten przeskok warto wykorzystać, dlatego swoje miejsce w Internecie powinien znaleźć każdy sprzedawca!

Rebranding Grupy SARE efektem finalizacji strategii rozwoju w kierunku kompleksowego digitalu

Rebranding Grupy SARE efektem finalizacji strategii rozwoju w kierunku kompleksowego digitalu

Digitree Group, wspierająca klientów w zakresie marketingu internetowego, dziś generuje 50 proc. przychodów z części e-commercowej, a jeszcze do niedawna większość jej przychodów pochodziła z e-mail marketingu. Efektem rozwoju jest zmiana strategii obsługi klienta w kierunku pełnej kompleksowości digitalowej.