Według raportu „E-commerce w Polsce 2019. Raport Izby Gospodarki Elektronicznej i Gemius”, aż 62% internautów kupuje online – w sytuacji kwarantanny ta wartość urośnie do maksimum, dlatego staramy się przenosić świadomość i działania naszych klientów do sfery online, a tam szukać nowych, jeszcze ciekawszych rozwiązań.
Sytuacja globalnego kryzysu w naturalny sposób obniży przychody marek sprzedażowych – to nieuniknione. Można jednak te marki wspierać kreatywnie, oferując im zaplecze merytoryczne i wsparcie techniczne, które przełoży się przynajmniej na zabezpieczenie części dochodu. Fast White Cat podchodzi do kryzysu jak do okazji na wykorzystanie umiejętności i znalezienia nowych przestrzeni działalności – a przez to nowych partnerów biznesowych. Jedną z takich okazji okazał się innowacyjny pomysł marki odzieżowej Quiosque, który firma zrealizowała we współpracy z Fast White Cat. Partnerom udało się pomyślnie wdrożyć rozwiązanie nie tylko przenoszące sprzedaż z offline do online, ale też łączące w sobie nowoczesne podejście do zakupów z wykorzystaniem Facebooka, jako jednego z popularniejszych kanałów Social Media– w Polsce korzysta z niego aż 75% internautów. Wdrażając pomysł, jaki firma Quiosque postawiła sobie za cel, udało się stworzyć możliwość promocji i sprzedaży produktów marki na żywo – właśnie na Facebooku. W tym markę wsparło Fast White Cat.