Sales Intelligence z certyfikatem Google za najlepsze kampanie produktowe!

Z dumą informujemy, że Sales Intelligence, należąca do Digitree Group, otrzymała certyfikat i nagrodę od Google, potwierdzające wybitne osiągnięcia w prowadzeniu kampanii Google Shopping Ads. Spółka uzyskała najlepszy wynik optymalizacji kampanii produktowych! 

 

Prestiżowy certyfikat w rękach spółki z Grupy Digitree Group

Aby otrzymać wyróżnienie i nagrodę za najlepsze kampanie produktowe od Google, Sales Intelligence musiała najpierw otrzymać status CSS Premium Partner. Miało to miejsce w sierpniu 2019 roku. Wtedy poświęciliśmy się działaniom w Google Shopping Ads i optymlizacji prowadzonych kampanii w taki sposób, aby ich wyniki były satysfakcjonujące zarówno dla klientw jaki i dla Sales Intelligence. 

Przełożyło się to pozytywnie na wzrost liczby obsługiwanych sklepów. W efekcie przekroczono liczbę 500 prowadzonych kampanii, tym samym otwierając sobie furtkę do ubiegania się o ten prestiżowy Certyfikat CSS Premium Partner. Sales Intelligence, jako pierwsza firma w Polsce uzyskała bezpośredni dostęp do specjalistów Google w Irlandii i jak już podaliśmy powyżej – od sierpnia 2019 roku jestest w elitarnym i wąskim gronie firm z całego świata.

 

 

 

 

Dzięki odznace Partnera Premium eksperci Sales Intelligence:

  • mają stały kontakt z dedykowanymi opiekunami Google (biznesowym i technicznym), w razie potrzeby kontaktują się z nimi i gdy pojawiają się problemy wspólnie szukają rozwiązania (nawet w trybie pilnym!),
  • wiedzą z wyprzedzeniem o zmianach planowanych w GSA, a także starają się być o krok naprzód, jeszcze zanim Google zaskoczy wynikami tych zmian,
  • bieorą udział w szkoleniach, aby utrzymać wysoką jakość obsługi kampanii i optymalizować wyniki,
  • zapewniają pełną obsługę prowadzenia kampanii i atrakcyjne stawki CPC, uwzględniające 20% rabat konta Comparison Shopping Services (CSS).

 

Kolejne wyróżnienie dla Sales Intelligence

Spółka uzyskała najlepszy wynik w optymalizacji kampanii produktowych. Ich zakres jest szeroki, poniżej wymieniamy najważniejsze działania:

  • profilowanie odbiorców kampanii -> dzięki zbieraniu danych tworzone są profile klientów,
  • zarządzanie feedem produktowym sklepów ->  autorski program do analizy,
  • optymalizacja stawki CPC -> zwiększająca efektywność kampanii,
  • targetowanie produktów -> bazowanie na remarketingu i wcześniejszych wyszukiwaniach odbiorców klientów,
  • zwiększenie udziału wyświetleń w wyszukiwarce -> dzięki osiągnięciu wysokiego rankingu i jakości reklam,
  • dostosowywanie budżetów na kampanię > nie “przepala” pieniędzy klientów.

 

 

 

Gratulujemy całemu zespołowi Sales Intelligence! Zachęcamy również do zgłębienia tajników kampanii Google Shopping Ads na stronie Sales Intelligence!

 

Poprzedni post
20.05.2020
branżowe

Sales Intelligence analizuje zachowania klientów i rekomenduje kierunek rozwoju biznesom

Następny post
08.06.2020
branżowe

Digitree Group pomaga biznesom wejść w świat online w czasie kryzysu i w nowej rzeczywistości