Prestiżowy certyfikat w rękach spółki z Grupy Digitree Group
Aby otrzymać wyróżnienie i nagrodę za najlepsze kampanie produktowe od Google, Sales Intelligence musiała najpierw otrzymać status CSS Premium Partner. Miało to miejsce w sierpniu 2019 roku. Wtedy poświęciliśmy się działaniom w Google Shopping Ads i optymlizacji prowadzonych kampanii w taki sposób, aby ich wyniki były satysfakcjonujące zarówno dla klientw jaki i dla Sales Intelligence.
Przełożyło się to pozytywnie na wzrost liczby obsługiwanych sklepów. W efekcie przekroczono liczbę 500 prowadzonych kampanii, tym samym otwierając sobie furtkę do ubiegania się o ten prestiżowy Certyfikat CSS Premium Partner. Sales Intelligence, jako pierwsza firma w Polsce uzyskała bezpośredni dostęp do specjalistów Google w Irlandii i jak już podaliśmy powyżej – od sierpnia 2019 roku jestest w elitarnym i wąskim gronie firm z całego świata.
Dzięki odznace Partnera Premium eksperci Sales Intelligence:
- mają stały kontakt z dedykowanymi opiekunami Google (biznesowym i technicznym), w razie potrzeby kontaktują się z nimi i gdy pojawiają się problemy wspólnie szukają rozwiązania (nawet w trybie pilnym!),
- wiedzą z wyprzedzeniem o zmianach planowanych w GSA, a także starają się być o krok naprzód, jeszcze zanim Google zaskoczy wynikami tych zmian,
- bieorą udział w szkoleniach, aby utrzymać wysoką jakość obsługi kampanii i optymalizować wyniki,
- zapewniają pełną obsługę prowadzenia kampanii i atrakcyjne stawki CPC, uwzględniające 20% rabat konta Comparison Shopping Services (CSS).
Kolejne wyróżnienie dla Sales Intelligence
Spółka uzyskała najlepszy wynik w optymalizacji kampanii produktowych. Ich zakres jest szeroki, poniżej wymieniamy najważniejsze działania:
- profilowanie odbiorców kampanii -> dzięki zbieraniu danych tworzone są profile klientów,
- zarządzanie feedem produktowym sklepów -> autorski program do analizy,
- optymalizacja stawki CPC -> zwiększająca efektywność kampanii,
- targetowanie produktów -> bazowanie na remarketingu i wcześniejszych wyszukiwaniach odbiorców klientów,
- zwiększenie udziału wyświetleń w wyszukiwarce -> dzięki osiągnięciu wysokiego rankingu i jakości reklam,
- dostosowywanie budżetów na kampanię > nie “przepala” pieniędzy klientów.
Gratulujemy całemu zespołowi Sales Intelligence! Zachęcamy również do zgłębienia tajników kampanii Google Shopping Ads na stronie Sales Intelligence!