Technologiczna Grupa Kapitałowa Digitree Group opublikowała szacunkowe dane finansowe za pierwsze półrocze 2021 roku. Skonsolidowana sprzedaż wzrosła aż o 27 proc. r/r. Grupa odrobiła stratę i osiągnęła zysk na poziomie 156 tys. zł. Działalność Grupy w najbliższych miesiącach skupi się na poprawie doświadczeń klientów e-commerce za sprawą nowych rozwiązań AI, które realizowane będą m.in. przy wsparciu finansowym z NCBiR.
Po raz pierwszy Światowy Dzień Konsumenta obchodzono w 1983 roku w rocznicę przemówienia prezydenta Johna F. Kennedy’ego, wygłoszonego w roku 1962 w Kongresie Stanów Zjednoczonych. Dotyczyło ono projektu ustawy o ochronie praw konsumenta. Wówczas prezydent USA sformułował cztery podstawowe prawa konsumentów: do informacji, do wyboru, do bezpieczeństwa, do reprezentacji.
Zadaniem nowego brandu jest wprowadzanie polskich biznesów na międzynarodowe rynki poprzez marketplace’y w modelu obsługi 360. Nie ograniczamy się do jednego czy dwóch marketplace’ów. Obsługujemy większość znaczących marek w Europie! Amazon, eBay, AboutYou, WayFair, Otto, Douglas, Breuninger, Zalando to tylko kilka z 30 miejsc, dzięki którym docieramy do nowych klientów.
Udadło się! Inis, jedna ze spółek należących do Digitree Group, została wpisana na globalną listę wydawców TCF IAB Europe. Rozwiązania, które oferujemy, zawsze opieramy na obowiązujących regulacjach i przepisach prawnych. Od teraz na straży bezpieczeństwa stoi również dodatkowo program TCF 2.0., do którego właśnie dołączyła firma INIS.
Ciekawa rozmowa Rafała Zakrzewskiego, CEO Digitree Group, z Michałem Masłowskim ze Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych, a w niej wszystko to, co nas inspiruje, dokąd zmierzamy i jakie są nasze główne cele na kolejne lata.