Pomimo lekkiego spadku przychodów nasza Grupa poprawiła skonsolidowany wynik EBITDA o 9 proc., jednocześnie zmniejszając stratę netto względem poprzedniego roku.
W obliczu zapowiedzianych zmian w aplikacji Gmail, marketerzy będą musieli dostosować swoje podejście do tworzenia wiadomości e-mail, tak aby sztuczna inteligencja (AI) mogła skutecznie rozpoznać priorytetowe treści i precyzyjnie przekazać odbiorcom kluczowe informacje.
SARE, marka należąca do Digitree Group, udostępniła najnowszy raport dotyczący preferencji konsumenckich w komunikacji programów lojalnościowych w Polsce. Liczący 500 stron dokument oferuje szczegółowe analizy, praktyczne wskazówki oraz insighty, które odkrywają prawdziwe oczekiwania i motywacje klientów wobec programów lojalnościowych.
Współczesne firmy, aby osiągnąć sukces na globalnym rynku, muszą łączyć zaawansowaną technologię z precyzyjną strategią marketingową. Przykładem tego jest efektywna współpraca Sales Intelligence – jednej ze spółek Grupy Kapitałowej Digitree Group – z marką Szumisie, która jest polskim producentem popularnych przytulanek.
Istotna transakcja, która zmienia układ sił w Digitree Group sfinalizowała się, a Fundusz 21 Concordia sprzedał w niej wszystkie posiadane akcje spółki, które stanowiły 60,51% kapitału i głosów na walnym zgromadzeniu. Nabywcami zostali m.in. znani przedsiębiorcy, którzy łącznie objęli niemal 50% akcji Digitree Group. To wydarzenie nie tylko podkreśla rosnące zainteresowanie spółką, ale również wskazuje na jej potencjał i znaczenie na rynku.