Mimo, iż skonsolidowana sprzedaż zanotowała niewielki spadek, wynik EBITDA zwiększył się o blisko 13 proc., a strata netto zmniejszyła się w porównaniu do roku ubiegłego.
Z przyjemnością dzielimy się efektami naszej pracy przy najnowszej, unikalnej kampanii marki Pandora. To nie tylko kolejny projekt w portfolio naszej agencji JU:, lecz także owoc współpracy wielu utalentowanych osób, które z pełnym zaangażowaniem i pasją przystąpiły do realizacji tego przedsięwzięcia.
Już w czerwcu br. odbędzie się Zwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Digitree Group S.A., podczas którego nasz Zarząd oraz Rada Nadzorcza przedstawią sprawozdania podsumowujące 2023 rok.
Skonsolidowana sprzedaż utrzymała się na stabilnym poziomie nieco ponad 20 mln zł, wynik EBITDA zwiększył się o blisko 40 proc., a strata netto zmalała o 0,1 mln zł. Grupa monitoruje oczekiwania klientów dotyczące oferowanych rozwiązań, dzięki czemu aktualna oferta odzwierciedla najnowsze trendy w digital marketingu oraz sztucznej inteligencji.
Opublikowaliśmy szacunkowe skonsolidowane wyniki osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Skonsolidowana sprzedaż odnotowała niewielki spadek w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku, wynik EBITDA zwiększył się o blisko 40 proc., a strata netto zmalała o 0,1 mln zł.