Chcesz wiedzieć więcej
o digital marketingu?

Przeczytaj nasze najnowsze artykuły i skorzystaj z wiedzy ekspertów Digitree Group!
Dowiedz się jak osiągnąć lepsze efekty kampanii e-mailingowych i stosować dobre praktyki w marketingu online.

Nowe rozdanie w Digitree Group: Fundusz 21 Concordia sprzedaje akcje znanym inwestorom

Nowe rozdanie w Digitree Group: Fundusz 21 Concordia sprzedaje akcje znanym inwestorom

Istotna transakcja, która zmienia układ sił w Digitree Group sfinalizowała się, a Fundusz 21 Concordia sprzedał w niej wszystkie posiadane akcje spółki, które stanowiły 60,51% kapitału i głosów na walnym zgromadzeniu. Nabywcami zostali m.in. znani przedsiębiorcy, którzy łącznie objęli niemal 50% akcji Digitree Group. To wydarzenie nie tylko podkreśla rosnące zainteresowanie spółką, ale również wskazuje na jej potencjał i znaczenie na rynku.

Wyniki Grupy Kapitałowej Digitree Group za I półrocze 2024 roku: wzrost EBITDA, zmniejszenie straty netto i stabilny rozwój

Wyniki Grupy Kapitałowej Digitree Group za I półrocze 2024 roku: wzrost EBITDA, zmniejszenie straty netto i stabilny rozwój

Pomimo niewielkiego spadku skonsolidowanej sprzedaży, odnotowaliśmy istotny wzrost wskaźnika EBITDA o 13 proc. r/r oraz zmniejszenie straty netto w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku.

19.09.24 r. godz. 12:00 – kolejny czat inwestorski z CEO Konradem Żaczkiem

19.09.24 r. godz. 12:00 – kolejny czat inwestorski z CEO Konradem Żaczkiem

Digitree Group po pierwszym półroczu 2024 roku: wyniki i działalność Grupy!

Osiągnęliśmy szacunkowo 39,4 mln zł przychodów i wynik EBITDA na poziomie niemal 1,6 mln zł w pierwszej połowie 2024 r.

Osiągnęliśmy szacunkowo 39,4 mln zł przychodów i wynik EBITDA na poziomie niemal 1,6 mln zł w pierwszej połowie 2024 r.

Mimo, iż skonsolidowana sprzedaż zanotowała niewielki spadek, wynik EBITDA zwiększył się o blisko 13 proc., a strata netto zmniejszyła się w porównaniu do roku ubiegłego.

Kreatywność i innowacja: najnowsza kampania marki Pandora z udziałem agencji JU:

Kreatywność i innowacja: najnowsza kampania marki Pandora z udziałem agencji JU:

Z przyjemnością dzielimy się efektami naszej pracy przy najnowszej, unikalnej kampanii marki Pandora. To nie tylko kolejny projekt w portfolio naszej agencji JU:, lecz także owoc współpracy wielu utalentowanych osób, które z pełnym zaangażowaniem i pasją przystąpiły do realizacji tego przedsięwzięcia.