Skonsolidowana sprzedaż utrzymała się na stabilnym poziomie nieco ponad 20 mln zł, wynik EBITDA zwiększył się o blisko 40 proc., a strata netto zmalała o 0,1 mln zł. Grupa monitoruje oczekiwania klientów dotyczące oferowanych rozwiązań, dzięki czemu aktualna oferta odzwierciedla najnowsze trendy w digital marketingu oraz sztucznej inteligencji.
Opublikowaliśmy szacunkowe skonsolidowane wyniki osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Skonsolidowana sprzedaż odnotowała niewielki spadek w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku, wynik EBITDA zwiększył się o blisko 40 proc., a strata netto zmalała o 0,1 mln zł.
22 kwietnia odbył się czat inwestorski, poprzedzony prezentacją wynikową, którą przedstawił Prezes Zarządu Digitree Group S.A. - Konrad Żaczek. Zachęcamy do zobaczenia nagrania!
Pomimo dynamicznie zmieniającego się otoczenia biznesowego oraz licznych wyzwań nasza Grupa zanotowała znaczący wzrost EBITDA w porównaniu z rokiem 2022, przy uwzględnieniu wyłączenia wpływu zdarzenia jednorazowego.
Mimo wyzwań i zmiennych warunków rynkowych, nasza Grupa wypracowała w 2023 roku wyraźny wzrost EBITDA względem wyniku 2022 roku, oczyszczonego o zdarzenie jednorazowe.