"Bezradnik marketera" okiem ekspertów z Grupy Digitree Group

Marketing to nie tylko liczby, KPI i wykresy. To także intuicja, elastyczność i umiejętność odnalezienia się w chaosie. Nasi specjaliści wyjaśniają na co zwracać uwage pracując w marketingu!

W Grupie Kapitałowej Digitree Group wiemy jedno – współpraca to nasza supermoc, a prawdziwa siła tkwi w ludziach – ich podejściu, sprycie i umiejętności adaptacji. Dlatego nasze zespoły marketingowe połączyły siły, by stworzyć artykuł, który nie daje gotowych odpowiedzi, ale inspiruje do znalezienia własnej drogi.
 
  • Czy marketing to sztuka kompromisu, czy konsekwencji?
  • Lepiej analizować, czy po prostu działać?
  • A może kluczem jest… odpuszczenie?
 
O tym wszystkim w NowyMarketing piszą eksperci, którzy na co dzień rozwijają marki w naszej Grupie: Magdalena Niedobecka z SARE, Karolina Obszyńska-Gabryś z Fast White Cat S.A., Tobiasz Wierzbicki z Sales Intelligence oraz Paweł Zasuń z INIS - efektywne kampanie online.