SARE, marka należąca do Digitree Group, udostępniła najnowszy raport dotyczący preferencji konsumenckich w komunikacji programów lojalnościowych w Polsce. Liczący 500 stron dokument oferuje szczegółowe analizy, praktyczne wskazówki oraz insighty, które odkrywają prawdziwe oczekiwania i motywacje klientów wobec programów lojalnościowych.
Współczesne firmy, aby osiągnąć sukces na globalnym rynku, muszą łączyć zaawansowaną technologię z precyzyjną strategią marketingową. Przykładem tego jest efektywna współpraca Sales Intelligence – jednej ze spółek Grupy Kapitałowej Digitree Group – z marką Szumisie, która jest polskim producentem popularnych przytulanek.
Istotna transakcja, która zmienia układ sił w Digitree Group sfinalizowała się, a Fundusz 21 Concordia sprzedał w niej wszystkie posiadane akcje spółki, które stanowiły 60,51% kapitału i głosów na walnym zgromadzeniu. Nabywcami zostali m.in. znani przedsiębiorcy, którzy łącznie objęli niemal 50% akcji Digitree Group. To wydarzenie nie tylko podkreśla rosnące zainteresowanie spółką, ale również wskazuje na jej potencjał i znaczenie na rynku.
Pomimo niewielkiego spadku skonsolidowanej sprzedaży, odnotowaliśmy istotny wzrost wskaźnika EBITDA o 13 proc. r/r oraz zmniejszenie straty netto w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku.
Digitree Group po pierwszym półroczu 2024 roku: wyniki i działalność Grupy!