Chcesz wiedzieć więcej
o digital marketingu?

Przeczytaj nasze najnowsze artykuły i skorzystaj z wiedzy ekspertów Digitree Group!
Dowiedz się jak osiągnąć lepsze efekty kampanii e-mailingowych i stosować dobre praktyki w marketingu online.

Zdobyliśmy dwie brązowe nagrody Effie Poland!

Zdobyliśmy dwie brązowe nagrody Effie Poland!

Gratulacje dla zespołu naszej agencji kreatywno-strategicznej JU:!

 

Oszacowaliśmy wyniki trzech kwartałów br.: 58,7 mln zł przychodów i EBITDA na poziomie niemal 2,5 mln zł

Oszacowaliśmy wyniki trzech kwartałów br.: 58,7 mln zł przychodów i EBITDA na poziomie niemal 2,5 mln zł

Pomimo lekkiego spadku przychodów nasza Grupa poprawiła skonsolidowany wynik EBITDA o 9 proc., jednocześnie zmniejszając stratę netto względem poprzedniego roku.

SARE wychodzi naprzeciw rewolucji AI w e-mail marketingu!

SARE wychodzi naprzeciw rewolucji AI w e-mail marketingu!

W obliczu zapowiedzianych zmian w aplikacji Gmail, marketerzy będą musieli dostosować swoje podejście do tworzenia wiadomości e-mail, tak aby sztuczna inteligencja (AI) mogła skutecznie rozpoznać priorytetowe treści i precyzyjnie przekazać odbiorcom kluczowe informacje.

Nowy raport SARE o programach lojalnościowych ujawnia, co naprawdę napędza lojalność klientów w Polsce!

Nowy raport SARE o programach lojalnościowych ujawnia, co naprawdę napędza lojalność klientów w Polsce!

SARE, marka należąca do Digitree Group, udostępniła najnowszy raport dotyczący preferencji konsumenckich w komunikacji programów lojalnościowych w Polsce. Liczący 500 stron dokument oferuje szczegółowe analizy, praktyczne wskazówki oraz insighty, które odkrywają prawdziwe oczekiwania i motywacje klientów wobec programów lojalnościowych.

Rozszerzenie działalności marki Szumisie na rynki zagraniczne dzięki wsparciu Sales Intelligence

Rozszerzenie działalności marki Szumisie na rynki zagraniczne dzięki wsparciu Sales Intelligence

Współczesne firmy, aby osiągnąć sukces na globalnym rynku, muszą łączyć zaawansowaną technologię z precyzyjną strategią marketingową. Przykładem tego jest efektywna współpraca Sales Intelligence – jednej ze spółek Grupy Kapitałowej Digitree Group – z marką Szumisie, która jest polskim producentem popularnych przytulanek.