Digitree Group opublikowała ostateczne wyniki za 2019 rok, który zamknęła z 18-procentowym wzrostem skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży. Ich wartość powiększa się konsekwentnie z roku na rok, a w ubiegłym roku osiągnęła poziom 57 mln zł. Wyniki śródroczne są lepsze z kwartału na kwartał. Obecnie Grupa intensywnie pracuje nad rozwiązaniami dla klientów na czas kryzysu.
Branża gastronomiczna jest jedną z najbardziej dotkniętych epidemią koronawirusa branż w Polsce1. Mimo to wcale się nie poddaje i dzielnie walczy o przetrwanie! Wspieramy lokalne biznesy i wychodzimy naprzeciw wyzwaniom obecnej sytuacji z nowym produktem — aplikacją dla restauracji. Z aplikacji można korzystać zupełnie za darmo do końca czerwca. Poznajmy jej możliwości!
Bezprecedensowa sytuacja pandemii Covid-19 postawiła przedsiębiorstwa na całym świecie przed nowym, niełatwym wyzwaniem – jak utrzymać sprzedaż, gdy galerie handlowe pozostają trwale zamknięte, rząd rekomenduje pozostawanie w domu, a rosnące bezrobocie wstrzymuje decyzje zakupowe klientów indywidualnych.
Prowadząc biznesy często nie myślimy o sytuacjach kryzysowych, w szczególności takich jakie mamy obecnie, które są wywołane światową pandemią COVID-19. Nikt nie przypuszczał, że wszystko co działa stacjonarnie przestanie istnieć przynajmniej na jakiś czas.
Zgodnie z szacunkami zamknęliśmy 2019 rok z 18-procentowym wzrostem przychodów ze sprzedaży, których wartość wyniosła 56,99 mln zł, wobec 48,33 mln zł w roku 2018. Grupa odnotowała niewielki spadek EBITDA z 4,13 mln zł w 2018 roku do 4,04 mln zł w roku 2019. Strata netto w całym 2019 roku była niższa niż ta osiągnięta za trzy kwartały 2019 r. Odnotowano też znaczną poprawę wyników kwartalnych.