Wiele artykułów odzieżowych cieszy się jeszcze większym zainteresowaniem w porównaniu z rokiem ubiegłym. Według ostatnich danych Izby Gospodarki Elektronicznej już 72 proc. konsumentów robi obecnie zakupy przez Internet.
Niepewność co do przyszłości spowodowana pandemią przewartościowała praktyki społeczne we wszystkich obszarach. Przymusowa kwarantanna i koncentracja na własnym bezpieczeństwie sprawiły, że potrzeby kupowania dóbr materialnych zeszły na drugi plan. Trwało to jednak przez chwilę, ponieważ od momentu zapowiedzi wznowienia imprez zbiorowych, otwarcia granic, które dały nadzieję na powrót do w miarę "normalnego" funkcjonowania, e-konsumenci wznowili poszukiwania zarówno ubrań, butów, dodatków, jak również biżuterii czy perfum.
W raporcie opracowanym przez ekspertów Sales Intelligence, jednej ze spółek naszej Grupy Kapitałowej, przedstawione zostały dane dotyczące zachowań e-klientów w trakcie zakupów modowych.
Źródło: Materiał Sales Intelligence