Spółka Fast White Cat jest także odpowiedzialna za duże wdrożenie Magento 2 w Europie Środkowej – dla firmy 4F z w pełni automatycznym, skalowanym środowiskiem AWS Cloud oraz integracją z systemami ERP i PIM [systemy do zarządzania informacjami o produkcie], a także dedykowaną integracją z Allegro. Dzięki tym działaniom 4F odnotowało wzrost sprzedaży o 60% r/r.
Wejście na kolejne rynki?
Obecnie, Fast White Cat rozszerza swoje działania na Stany Zjednoczone, gdzie poszukuje nowych klientów z pomocą Sales Directora, działającego prężnie w Nowym Jorku. Właśnie na tym nowoczesnym rynku, ceniącym sobie profesjonalizm i innowacyjne rozwiązania Fast White Cat widzi swoją przyszłość.
Fast White Cat w Polsce
Poza działaniami za granicą Fast White Cat dynamicznie i efektywnie działa także w Polsce. Z roku na rok powiększa znacząco portfolio klientów, wspierając takie znane marki jak m.in. Quiosque, Tołpa, goSport, Mazda, Cocodrillo czy 4F. Buduje platformy sprzedażowe, które działają i przynoszą zyski. Spółka pracuje nad ich efektywnością od początku do końca: przygotowuje strategię marketingową online, zajmuje się procesami obsługi klienta, tworzy layouty i grafiki, dostarcza analitykę i rekomendacje. Specjalizuje się w budowaniu platform sprzedażowych dla średnich i dużych firm, zwłaszcza w oparciu o Magento, jako jej oficjalny partner. FWC swoją ofertę kieruje głównie do firm z szeroko rozumianego handlu, retailu, producentów i hurtowni.
Innowacyjność popłaca
Fast White za swoje innowacyjne i otwarte podejście do biznesu została nagrodzona – najpierw wyróżnieniem przez Clutch.co, dla jednej z najbardziej wiarygodnych i efektywnych firm developerskich w Polsce, a następnie przez TopDevelopers.co, który w październiku 2019 roku uznał Fast White Cat za jedną z najskuteczniejszych firm zajmujących się rozwojem handlu elektronicznego!
Spółki należące do Grupy Kapitałowej Digitree Group działają w obszarze wsparcia procesów sprzedaży marketingiem internetowym, skutecznie wdrażając w kraju i za granicą innowacyjne rozwiązania technologiczne. Zapewniają kompleksowe rozwiązania w segmencie digital marketingu dzięki unikatowym danym, technologii, autorskim narzędziom, doświadczeniu i wiedzy specjalistów. Analizują dane, wyciągają wnioski, tworzą rekomendacje i personalizują działania, tym samym pomagając swoim klientom w realizacji zamierzonych celów i biorąc odpowiedzialność za efekty wdrożonych działań.