Chcesz wiedzieć więcej
o digital marketingu?

Przeczytaj nasze najnowsze artykuły i skorzystaj z wiedzy ekspertów Digitree Group!
Dowiedz się jak osiągnąć lepsze efekty kampanii e-mailingowych i stosować dobre praktyki w marketingu online.

Autor-widmo? Plagiat? Twórczość równoległa? – jakie są formy korzystania z cudzej twórczości

Autor-widmo? Plagiat? Twórczość równoległa? – jakie są formy korzystania z cudzej twórczości

Każda forma korzystania z cudzej twórczości jest powszechnie i błędnie uznawana za plagiat. Takich postaci użytkowania jest o wiele więcej, co postaramy się przedstawić w niniejszym tekście.

Takie czasy. Co warto wiedzieć o nielegalnych źródłach.

Takie czasy. Co warto wiedzieć o nielegalnych źródłach.

Epidemiczna izolacja zachęca do nadrabiania filmowych i serialowych zaległości. I choć przyszło nam żyć w dobie powszechnej dostępności legalnych źródeł, takich jak choćby Netflix, Player.pl czy platforma VOD.pl, to pirackie serwisy wciąż mają się dobrze, a z ich oferty korzystają rzesze użytkowników.

Prawo autorskie w edukacji – o czym pamiętać wracając do szkoły

Prawo autorskie w edukacji – o czym pamiętać wracając do szkoły

Tym razem epidemia koronawirusa nie odsunie od uczniów perspektywy powrotu do placówek oświatowych. Niezależnie jednak od sposobu nauczania, nie należy zapominać, że proces edukacyjny jest pełen prawa autorskiego i możliwości jego naruszenia. Jak nie pogubić się w gąszczu przepisów?

Fast White Cat podbija zagranicę

Fast White Cat podbija zagranicę

Fast White Cat wspiera swoimi usługami kilka dużych, europejskich marek. W planach jest też stopniowe wejście na kolejne rynki. Spółka należy do polskiej technologicznej Grupy Kapitałowej Digitree Group, która wdraża kompleksowe i efektywne kampanie digital.

Rynek podróbek – czy łatwo dajemy się oszukać?

Rynek podróbek – czy łatwo dajemy się oszukać?

Obrót towarami podrobionymi obecny jest na światowym rynku od wielu lat. Naruszyciele wykazują coraz większą kreatywność w upodabnianiu podróbek do towarów oryginalnych, aby uśpić czujność konsumentów i organów ścigania.