Revhunter, działający w ramach Grupy Digitree Group, odpowiada na te potrzeby rynku, dostarczając swoim klientom narzędzie do skutecznego zatrzymywania klientów w sklepach. W ich ręce właśnie został oddany dostęp do nowego systemu, oferującego wysyłkę wiadomości retargetingowych do osób, które odwiedzają strony internetowe i sklepy, ale nie konwertują podczas odwiedzin i nie rejestrują się w sklepie.
Przez pandemię rynek zmienia się jeszcze bardziej dynamicznie
By pozostać na nim konkurencyjnym, nie wystarczy już wyłącznie szeroki asortyment i szybka wysyłka. Biznesy, które nie zawalczą o klientów dodatkowymi działaniami, muszą się liczyć z tym, że konkurencja tylko czeka na dobry moment do przejęcia ich kupujących. Dlatego tak ważne jest przyciągnięcie, zlojalizowanie i wydłużenie “czasu życia” klientów. Statystyki mówią, że zaledwie 3% wizyt na stronie kończy się konwersją. Czy to oznacza, że pozostałe 97% odwiedzin należy sobie odpuścić, bo i tak nie da się nic z tym zrobić? Nie, cały szkopuł polega właśnie na tym, by odzyskać i przekuć w klientów jak największą liczbę, spośród tych 97% odwiedzających...
...i właśnie to zadanie realizuje nowy SaaS
Revhunter powstał w odpowiedzi na problemy biznesów internetowych, jakimi są utracony ruch na stronach oraz porzucanie koszyków zakupowych. Przez trzy lata swojej działalności projekt zdobył szerokie grono zadowolonych klientów, spośród których największą część stanowią obecnie sklepy e-commerce, ale także biznesy usługowe z sektorów telekomunikacji czy travel. Revhunter dociera do osób odwiedzających strony internetowe i e-sklepy, które podczas wizyty nie dokonują konwersji i nie pozostawiają po sobie danych kontaktowych, choćby w postaci adresu e-mail np. w trakcie rejestracji. Dzięki wykorzystywanej technologii Revhunter może w pełni legalnie dotrzeć do takich osób i nie tylko wysłać wiadomość nakłaniającą do powrotu na stronę, ale także zaprezentować konkretne produkty, lub produkty rekomendowane, bądź z kategorii, które taka osoba oglądała podczas wizyty w sklepie. Co istotne, dzięki przejściu na model SaaS, osoby zarządzające sklepami ecommerce, są w stanie samodzielnie skonfigurować, monitorować i optymalizować prowadzone kampanie, korzystając z gotowych scenariuszy, jak i intuicyjnego kreatora wiadomości, w którym wystarczy wybrać ilość i rodzaj prezentowanych produktów, dodać logo i treść, nadać temat wiadomości i określić grupę odbiorców, do której ma być kierowana.
Insighty dla ecommerce
Kolejną funkcjonalnością, którą użytkownik odkryje w panelu, jest sekcja analityczna, zawierające insighty płynące z analizy kluczowych wskaźników osiąganych przez firmy korzystające z narzędzia. Dzięki nim właściciel ecommerce ma możliwość porównania swoich statystyk ze średnimi wskaźnikami notowanymi przez sklepy z jego branży. To pozwala na lepsze zarządzanie nie tylko kampaniami retargetingowymi, ale wskazuje również obszary, w których dany sklep przewyższa, lub notuje wyniki poniżej średniej. Taka wiedza pozwala lepiej zrozumieć zachowania klientów i ich reakcje na prowadzone akcje promocyjne i sprzedażowe. Dzięki insightom użytkownicy dowiedzą się na przykład, jak długa jest ścieżka konwersji w ich branży oraz jak kształtuje się ruch, nie tylko w ich, ale i w podobnych sklepach na przestrzeni bieżącego i ubiegłego tygodnia.