Przyczytaj o nowościach
i trendach w digital
i e-commerce marketingu

Czym jest holistyczne podejście do marketingu? Wyjaśniamy pojęcie, które musisz znać, aby odnieść sukces!

Czym jest holistyczne podejście do marketingu? Wyjaśniamy pojęcie, które musisz znać, aby odnieść sukces!

Wyjaśniamy, co oznacza i czym wyróżnia się holistyczne podejście w marketingu. Dowiedz się, w jaki sposób je wykorzystać i dlaczego może okazać się strzałem w dziesiątkę w Twojej strategii marketingowej. 

Marketplace’y potrzebne od zaraz

Marketplace’y potrzebne od zaraz

58 proc. sprzedaży w e-commerce realizowanych jest dzięki marketplace’om. Prognozuje się, że już za dwa lata udział ten wzrośnie do 75 proc. Jeśli myślisz o wejściu na zagraniczne rynki, nie możesz pominąć tego kanału sprzedaży w swojej strategii biznesowej.  

Jak budować relacje w e-commerce?

Jak budować relacje w e-commerce?

Biznes e-commerce to nie tylko sprzedaż produktów w sieci. Równie ważna jest spersonalizowana komunikacja z klientem.

Szyte na miarę rozwiązania dla eCommerce w branży fashion

Szyte na miarę rozwiązania dla eCommerce w branży fashion

Na świecie w ciągu 1 sekundy na śmietnik trafia tona ubrań… Powstają jednak takie sklepy, które mogą zmienić te statystyki! Gra jest warta świeczki, ale dla rozwoju innowacyjnych pomysłów, potrzebne jest jeszcze optymalne wdrożenie i dedykowane, autorskie rozwiązania, aż w końcu sprawne działania marketingowe. Jak więc technologia może wspomóc planetę?

E-mail marketing dowozi sprzedaż w branży moto

E-mail marketing dowozi sprzedaż w branży moto

“A może pojadę dziś do salonu po nową A szóstkę…” - takie sytuacje się zdarzają, ale rzadko. Zanim klient podejmie decyzję o zakupie nowego auta, sprzedawcy muszą stworzyć skuteczną komunikację, która niczym nawigacja zaprowadzi go wprost pod drzwi salonu. W tej marketingowej podróży z pomocą przychodzi e-mail marketing.