Wyjaśniamy, co oznacza i czym wyróżnia się holistyczne podejście w marketingu. Dowiedz się, w jaki sposób je wykorzystać i dlaczego może okazać się strzałem w dziesiątkę w Twojej strategii marketingowej.
58 proc. sprzedaży w e-commerce realizowanych jest dzięki marketplace’om. Prognozuje się, że już za dwa lata udział ten wzrośnie do 75 proc. Jeśli myślisz o wejściu na zagraniczne rynki, nie możesz pominąć tego kanału sprzedaży w swojej strategii biznesowej.
Biznes e-commerce to nie tylko sprzedaż produktów w sieci. Równie ważna jest spersonalizowana komunikacja z klientem.
Na świecie w ciągu 1 sekundy na śmietnik trafia tona ubrań… Powstają jednak takie sklepy, które mogą zmienić te statystyki! Gra jest warta świeczki, ale dla rozwoju innowacyjnych pomysłów, potrzebne jest jeszcze optymalne wdrożenie i dedykowane, autorskie rozwiązania, aż w końcu sprawne działania marketingowe. Jak więc technologia może wspomóc planetę?
“A może pojadę dziś do salonu po nową A szóstkę…” - takie sytuacje się zdarzają, ale rzadko. Zanim klient podejmie decyzję o zakupie nowego auta, sprzedawcy muszą stworzyć skuteczną komunikację, która niczym nawigacja zaprowadzi go wprost pod drzwi salonu. W tej marketingowej podróży z pomocą przychodzi e-mail marketing.