Przyczytaj o nowościach
i trendach w digital
i e-commerce marketingu

Marketing automation nie dla każdego

Marketing automation nie dla każdego

Z dobrodziejstw marketing automation korzystają najwięksi sprzedawcy internetowi, u których skala działania i liczba klientów wymaga zaawansowanej automatyzacji komunikacji. O jego korzyściach przekonał się również jeden z liderów w branży budowlanej. 

Technologia wywołuje wrażenia, czyli z offline do online

Technologia wywołuje wrażenia, czyli z offline do online

Co muszą wiedzieć marki działające w branży beauty, aby wyróżnić się wśród konkurencji? Jak zadbać o klientki, aby w sklepie online czuły się tak komfortowo jak w stacjonarnym?  Dziś, gdy 85% Polaków deklaruje, że po pandemii Covid-19 nie wróci do zakupów offline tak chętnie jak wcześniej, przedsiębiorcy muszą szeroko myśleć o ich potrzebach. Podpowiadamy, jak zadbać o doświadczenie zakupowe.

E-mail Marketing vs. pandemia – Raport 17. Badanie Poczty

E-mail Marketing vs. pandemia – Raport 17. Badanie Poczty

Jak wygląda sytuacja e-mail marketingu w dobie pandemii? Czy e-mail marketing jest nadal najpopularniejszym kanałem komunikacji, a może jest już passe? Poznaj wyniki raportu i nie daj się zaskoczyć najnowszym trendom w e-mail marketingu i marketing automation. Na zachętę dodamy, że raport jest uzupełniony wartościowymi komentarzami ekspertów z branży marketingowej.

Jak połączyć e-mail i sms marketing w branży e-commerce?

Jak połączyć e-mail i sms marketing w branży e-commerce?

Czy wiesz, że Polacy w 2020 roku na zakupy online przeznaczyli ok. 100 mld złotych? Według prognoz specjalistów z branży e-commerce wynik ten w 2021 roku wzrośnie do 120 mld złotych. Konkurencja z dnia na dzień jest coraz większa, dlatego warto dobrze się promować w sieci. Jak? Za pomocą kampanii sms i e-mail, które można zrealizować w SARE.

 

Retargeting i remarketing – czym się różnią?

Retargeting i remarketing – czym się różnią?

Retargeting i remarketing… Bardzo wielu marketerów myli te dwa pojęcia. Choć brzmią dosyć podobnie, nie oznaczają jednak takich samych działań marketingowych. Jak  odróżnić retargeting od remarketingu i kiedy najlepiej zastosować poszczególne rozwiązania? Przeczytaj nasz wpis i nie popełniaj już więcej błędów!