Opis: 77% firm w czasie pandemii kontaktowało się ze swoimi klientami za pomocą e-maila! Sprawdź jak pandemia wpłynęła na e-mail marketing i użytkowników poczty. Zapraszamy do zapoznania się z wynikami 17. badania wykorzystania poczty elektronicznej.
Pandemia spowodowała przewartościowanie potrzeb konsumentów, dlatego dzisiaj niesamowicie ważne jest wyjście naprzeciw ich oczekiwaniom i dopasowanie komunikacji marketingowej do aktualnych trendów.
Raport przygotowany przez Sales Intelligence przedstawia analizę popularności topowych artykułów modowych w celu zobrazowania obecnej sytuacji branży fashion.
Kryzys zmusza firmy do ogromnego eksperymentu, jak być bardziej zwinnym, elastycznym i szybkim. Liderzy przyznają dziś, że w ciągu 10 dni osiągnęli to, co zwykle zajmowało im 10 miesięcy. FedEx, CNN, Alibaba, Airbnb… to tylko kilka z biznesów, które powstały w trakcie wielkich światowych kryzysów.
Specjaliści Revhuntera, wzięli pod lupę kilka segmentów e-commerce, wybierając te w których dynamika zmian jest największa i przyjrzeli się statystykom, porównując kluczowe dla e-commerce wskaźniki.
Poznaj 6 skutecznych rozwiązań dla branży finansowej, w tym sposoby na rozbudowę bazy klientów, zautomatyzowanie komunikacji z klientem dzięki marketing automation, uproszczenie procesów windykacji, zwiększenie bezpieczeństwa wysyłanych wiadomości.