Jak zwracasz się do swojego klienta? Jak często do niego mówisz? Czy Twój klient Cię słucha? Uważasz, że Twoja komunikacja email marketingowa z klientem jest skuteczna?
Ostatnie lata przyzwyczaiły nas do komentowania bieżących wydarzeń przy pomocy internetowych obrazków, którymi internauci chętnie dzielą się przez media społecznościowe.
Ostatnio pisaliśmy o sprawie dotyczącej nielegalnego wykorzystania zdjęć na Instagramie. Dziś zajmiemy się Facebookiem, a sprawa jest o tyle ciekawa, że dotyczy fotografii skradzionej przez… partię polityczną.
Bezprecedensowa sytuacja pandemii Covid-19 postawiła przedsiębiorstwa na całym świecie przed nowym, niełatwym wyzwaniem – jak utrzymać sprzedaż, gdy galerie handlowe pozostają trwale zamknięte, rząd rekomenduje pozostawanie w domu, a rosnące bezrobocie wstrzymuje decyzje zakupowe klientów indywidualnych?
Lockdown zmienił zwyczaje zakupowe Polaków. Wiele osób, z uwagi na swoje bezpieczeństwo przeniosło robienie zakupów do sieci. GUS w ostatnim raporcie przekazał informacje o sprzedaży detalicznej w kwietniu i uwzględnił w nich dane o sprzedaży on-line, której znaczenie wzrosło po wybuchu epidemii. Wynika z nich, że prawie o 30 proc. wzrosła w kwietniu sprzedaż detaliczna przez internet (w porównaniu z danymi z marca 2020).