Bezprecedensowa sytuacja pandemii Covid-19 postawiła przedsiębiorstwa na całym świecie przed nowym, niełatwym wyzwaniem – jak utrzymać sprzedaż, gdy galerie handlowe pozostają trwale zamknięte, rząd rekomenduje pozostawanie w domu, a rosnące bezrobocie wstrzymuje decyzje zakupowe klientów indywidualnych?
Pandemia zafundowała firmom przyspieszony kurs digitalizacji. Wielu zmianom w tym zakresie, które od miesięcy były odkładane na później, nadano nowy i odpowiedni do sytuacji priorytet. Żyjemy obecnie w zupełnie innej, nieznanej dotychczas rzeczywistości, z nowymi zwyczajami zakupowymi, wszechobecną cyfryzacją i potrzebą świeżego myślenia strategicznego.
Odsetek konsumentów, którzy robią zakupy przez internet, zwłaszcza w czasie trwania pandemii, stale rośnie, a wraz z nim zwiększa się też udział sprzedaży e-commerce w sprzedaży detalicznej. Według ostatnich danych Izby Gospodarki Elektronicznej już niemal 60% internautów kupuje online!
Nie zwalniamy tempa, czego najlepszym dowodem jest pojawienie się na rynku Nativeo, nowego projektu jednej ze spółek naszej Grupy - INIS.