Sales Intelligence, właściciel porównywarki nokaut.pl wie, które produkty i segmenty cieszą się obecnie największym potencjałem zakupowym. Właśnie pojawił się pierwszy raport, zgłębiający ostatnie zmiany nawyków konsumenckich Polaków, który pomaga we właściwym zrozumieniu aktualnych trendów i planowanie skutecznych kampanii sprzedażowych.
Preferencje zakupowe Polaków w czasie pandemii
Pandemia trwa. W momencie wprowadzenia obostrzeń i zamknięcia granic większość z nas nie sądziła, że będą obowiązywać tak długo. Niestety, życie Polaków i ludzi na całym świecie zostało całkowicie przemodelowane. Konsumenci przeszli do świata online, ale to nie jedyna zmiana. Z danych zebranych przez Sales Intelligence wynika, że zaczęliśmy doceniać czas wolny i relaks w zaciszu domowym. Przykładem tego jest fakt, że np. w kwietniu br. zainteresowanie leżakami ogrodowymi wzrosło o 230 proc., a topowym produktem w kategorii „moda” okazał się być dres, którego wskaźnik popularności wzrósł o 270 proc. w porównaniu do danych z ubiegłego roku.
Źródło: Raport Sales Intelligence Urlop w czasach PANDEMII - jak Polacy będą spędzać czas rekreacji i jak pandemia wpłynęła na decyzje zakupowe Polaków w sektorze lifestyle
Dane dotyczące zachowań e-klientów inspirują biznesy do podjęcia działań marketingowo-sprzedażowych, odpowiednio dostosowanych i wykorzystujących aktualną sytuację. Spółka z Grupy Digitree Group doradza firmom gdzie lokować swoje budżety marketingowe, wspierając tym samym ich sprzedaż w topowych segmentach rynku.