Pandemia zafundowała firmom przyspieszony kurs digitalizacji. Wielu zmianom w tym zakresie, które od miesięcy były odkładane na później, nadano nowy i odpowiedni do sytuacji priorytet. Żyjemy obecnie w zupełnie innej, nieznanej dotychczas rzeczywistości, z nowymi zwyczajami zakupowymi, wszechobecną cyfryzacją i potrzebą świeżego myślenia strategicznego.
Odsetek konsumentów, którzy robią zakupy przez internet, zwłaszcza w czasie trwania pandemii, stale rośnie, a wraz z nim zwiększa się też udział sprzedaży e-commerce w sprzedaży detalicznej. Według ostatnich danych Izby Gospodarki Elektronicznej już niemal 60% internautów kupuje online!
Nie zwalniamy tempa, czego najlepszym dowodem jest pojawienie się na rynku Nativeo, nowego projektu jednej ze spółek naszej Grupy - INIS.
Nie ma ludzi nieomylnych! Ta zasada dotyczy wszystkich, zarówno managerów oraz samych założycieli sklepów e-commerce. Wielu błędów, które popełniają zarówno mniejsi, jak i więksi działacze e-commerce, i to na różnych etapach funkcjonowania ich biznesów, można uniknąć.