Chcesz wiedzieć więcej
o digital marketingu?

Przeczytaj nasze najnowsze artykuły i skorzystaj z wiedzy ekspertów Digitree Group!
Dowiedz się jak osiągnąć lepsze efekty kampanii e-mailingowych i stosować dobre praktyki w marketingu online.

Jak używać symboli narodowych zgodnie z prawem?

Jak używać symboli narodowych zgodnie z prawem?

11 listopada to także święto symboli narodowych. To właśnie za ich pośrednictwem społeczeństwo i państwo może realizować i manifestować swoją suwerenność. Polskie prawo przewiduje specjalną ochronę flagi, godła oraz hymnu, podkreślając tym samym ich znaczenie w budowaniu narodowej tożsamości.

Czy e-commerce w Polsce rośnie szybciej niż w Europie? Wywiad z Rafałem Zakrzewskim, CEO Digitree Group

Czy e-commerce w Polsce rośnie szybciej niż w Europie? Wywiad z Rafałem Zakrzewskim, CEO Digitree Group

Jakie są różnice pomiędzy sposobami dokonywania zakupów internetowych w Polsce i na zachodzie Europy? Na te oraz wiele innych pytań znajdziecie odpowiedzi w wywiadzie portalu ŚląskiBiznes.pl z Rafałem Zakrzewskim, CEO Digitree Group.

Kto ma prawo do utworu pracownika? Prawo autorskie w prawie pracy.

Kto ma prawo do utworu pracownika? Prawo autorskie w prawie pracy.

16 października obchodzimy Międzynarodowy Dzień Szefa. To dobra okazja, aby przyjrzeć się jak kształtują się stosunki prawno-autorskie pomiędzy pracodawcą a pracownikiem.

Czat inwestorski z Zarządem Digitree Group - zapis czatu

Czat inwestorski z Zarządem Digitree Group - zapis czatu

6 października 2020 roku odbył się czat inwestorski z Rafałem Zakrzewskim, Prezesem Zarządu Digitree Group oraz Przemysławem Marcolem, Członkiem Zarządu Digitree Group. Tematem przewodnim czatu były wyniki I półrocza 2020 roku oraz  rozwój Grupy. 

Revhunter z Digitree Group zmienia się w SaaS dla ecommerce

Revhunter z Digitree Group zmienia się w SaaS dla ecommerce

Liczba sklepów internetowych w Polsce w 2020 roku znacząco wzrosła. Przyczynił się do tego wzrost zainteresowania sprzedażą online, w świetle mocno ograniczonego działania w sektorze retail, na skutek pandemii koronawirusa. To powoduje jeszcze większą konkurencję w branży handlu online i jeszcze zacieklejszą walkę o klientów.