Motywem przewodnim naszej Strategii jest odpowiedzialność za sukces Klientów Grupy w cyfrowym świecie. Chcemy rozwijać się poprzez skoncentrowane na Kliencie rozwiązania dla zdefiniowanych segmentów rynku, internacjonalizację biznesu, integrację grupowych procesów, narzędzi i działań, a także transakcje M&A, uzupełniające posiadane przez nas kompetencje.
Motywem przewodnim naszej Strategii jest odpowiedzialność za sukces Klientów Grupy w cyfrowym świecie. Chcemy rozwijać się poprzez skoncentrowane na Kliencie rozwiązania dla zdefiniowanych segmentów rynku, internacjonalizację biznesu, integrację grupowych procesów, narzędzi i działań, a także transakcje M&A, uzupełniające posiadane przez nas kompetencje.
Czy powszechnie znany wizerunek Św. Mikołaja, przedstawiający go jako rubasznego dziadka w czerwonym ubraniu jest jedynie wytworem kultury konsumpcyjnej? Tak twierdzi Coca-Cola, która w okresie świątecznym, śmiało gra wizerunkiem tej postaci.
Wizerunek dzieci znajduje się pod specjalną ochroną, a posługiwanie się nim zależy od zgody rodziców bądź opiekunów prawnych.
25 listopada br. wraz z Forestlight Games, PZU, Bankiem Millennium oraz Columbus Energy mieliśmy przyjemność otworzyć serię czatów inwestorskich podczas konferencji WallStreet 24 online, organizowanej przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych. Mamy już zapis tego czatu.