Chcesz wiedzieć więcej
o digital marketingu?

Przeczytaj nasze najnowsze artykuły i skorzystaj z wiedzy ekspertów Digitree Group!
Dowiedz się jak osiągnąć lepsze efekty kampanii e-mailingowych i stosować dobre praktyki w marketingu online.

Rynek podróbek – czy łatwo dajemy się oszukać?

Rynek podróbek – czy łatwo dajemy się oszukać?

Obrót towarami podrobionymi obecny jest na światowym rynku od wielu lat. Naruszyciele wykazują coraz większą kreatywność w upodabnianiu podróbek do towarów oryginalnych, aby uśpić czujność konsumentów i organów ścigania.

Światowy Dzień Fotografii – jak przez 180 lat zmieniło się jej postrzeganie

Światowy Dzień Fotografii – jak przez 180 lat zmieniło się jej postrzeganie

W paryskiej Akademii Francuskiej zawrzało. Louis Jacques Daguerre zademonstrował licznie zebranemu gremium zdjęcie fotograficzne otrzymane na warstewce jodku srebra, powstałej w wyniku działania pary jodu na wypolerowaną płytę miedzianą pokrytą srebrem. Tak powstała dagerotypia - pierwsza metoda fotograficzna. 

Jak korzystać z instagrama, aby nie narobić sobie kłopotów? Nadchodzą nowe zasady

Jak korzystać z instagrama, aby nie narobić sobie kłopotów? Nadchodzą nowe zasady

Niektórzy nie wyobrażają sobie wakacji, bez regularnego udostępniania zdjęć w sieci. Najpopularniejszym serwisem do wrzucania fotografii jest Instagram, który ma ponad miliard aktywnych użytkowników na całym świecie. Do tej pory posiadacze kont wykorzystywali brak jakichkolwiek ograniczeń i mniej lub bardziej świadomie, naruszali prawa autorskie np. autorów udostępnianej fotografii czy grafiki. 

Digitree Group z zyskiem za pierwsze półrocze 2020 roku!

Digitree Group z zyskiem za pierwsze półrocze 2020 roku!

Grupa Kapitałowa Digitree Group osiągnęła w I półroczu 2020 roku zysk netto na poziomie 0,3 mln zł, wobec 0,72 mln straty w analogicznym okresie ubiegłego roku. EBITDA znacznie wyższa od ubiegłorocznej, uplasowała się na poziomie 2,9 mln zł (wzrost o 75% r/r). Z wstępnych danych wynika, iż przychody w ujęciu skonsolidowanym nieco spadły w porównaniu do pierwszej połowy 2019 roku.

Sales Intelligence analizuje zachowania e-klientów w podejmowaniu decyzji o zakupach modowych [RAPORT]

Sales Intelligence analizuje zachowania e-klientów w podejmowaniu decyzji o zakupach modowych [RAPORT]

Ubrania sportowe i odzież skategoryzowana jako homewear wciąż cieszy się dużą popularnością. Największe spadki pandemia spowodowała wśród odzieży wyjściowej, takiej jak sukienki (o 65 proc.), czy garnitury (o 74 proc.). Dziś sytuacja zaczyna się stabilizować i wracać do normy.