Chcesz wiedzieć więcej
o digital marketingu?

Przeczytaj nasze najnowsze artykuły i skorzystaj z wiedzy ekspertów Digitree Group!
Dowiedz się jak osiągnąć lepsze efekty kampanii e-mailingowych i stosować dobre praktyki w marketingu online.

Revhunter z Digitree Group zmienia się w SaaS dla ecommerce

Revhunter z Digitree Group zmienia się w SaaS dla ecommerce

Liczba sklepów internetowych w Polsce w 2020 roku znacząco wzrosła. Przyczynił się do tego wzrost zainteresowania sprzedażą online, w świetle mocno ograniczonego działania w sektorze retail, na skutek pandemii koronawirusa. To powoduje jeszcze większą konkurencję w branży handlu online i jeszcze zacieklejszą walkę o klientów.

Sales Intelligence została trzykrotnie wyróżniona przez Google

Sales Intelligence została trzykrotnie wyróżniona przez Google

Spółka otrzymała certyfikaty i nagrodę od Google, potwierdzające jej wybitne osiągnięcia w prowadzeniu kampanii Google Shopping Ads. Prowadzi też prace nad systemem przewidywania intencji zakupowych w e-commerce, dofinansowanym z NCBiR.

Sales Intelligence analizuje zachowania e-klientów w podejmowaniu decyzji o zakupach modowych [RAPORT]

Sales Intelligence analizuje zachowania e-klientów w podejmowaniu decyzji o zakupach modowych [RAPORT]

Ubrania sportowe i odzież skategoryzowana jako homewear wciąż cieszy się dużą popularnością. Największe spadki pandemia spowodowała wśród odzieży wyjściowej, takiej jak sukienki (o 65 proc.), czy garnitury (o 74 proc.). Dziś sytuacja zaczyna się stabilizować i wracać do normy. 

Sales Intelligence z certyfikatem Google za najlepsze kampanie produktowe!

Sales Intelligence z certyfikatem Google za najlepsze kampanie produktowe!

Z dumą informujemy, że Sales Intelligence, należąca do Digitree Group, otrzymała certyfikat i nagrodę od Google, potwierdzające wybitne osiągnięcia w prowadzeniu kampanii Google Shopping Ads. Spółka uzyskała najlepszy wynik optymalizacji kampanii produktowych! 

Sprzedaż live według autorskiego projektu marki Quiosque

Sprzedaż live według autorskiego projektu marki Quiosque

Bezprecedensowa sytuacja pandemii Covid-19 postawiła przedsiębiorstwa na całym świecie przed nowym, niełatwym wyzwaniem – jak utrzymać sprzedaż, gdy galerie handlowe pozostają trwale zamknięte, rząd rekomenduje pozostawanie w domu, a rosnące bezrobocie wstrzymuje decyzje zakupowe klientów indywidualnych.