Sales Intelligence jest właścicielem znanej, międzynarodowej porównywarki cen online - Nokaut.pl i specjalizuje się w prowadzeniu profesjonalnych kampanii Google Shopping Ads w modelu CSS (Comparison Shopping Services, które nie sprzedają bezpośrednio produktów, a gromadzą oferty innych podmiotów i umieszczają je na swojej witrynie, np. Nokaut.pl). Jej doświadczenie i sukcesy w prowadzeniu kampanii GSA zostały trzykrotnie wyróżnione przez Google. Najpierw poprzez nadanie jej statusu CSS Premium Partner(2019 r.), dzięki czemu jako pierwsza w Polsce, uzyskała bezpośredni dostęp do specjalistów Google w Irlandii. Następnie, przyznano jej prestiżowy certyfikat za najlepszy wynik optymalizacji kampanii produktowych. Spółka dzięki zebranym danym tworzy profile klientów, zarządza feedem produktowym sklepów poprzez autorskie oprogramowanie, a także targetuje odbiorców w oparciu o remarketing i ich wcześniejsze wyszukiwania.
W ostatnich miesiącach znacznie zwiększył się również udział wyświetleń reklam w wyszukiwarce, pochodzących z Nokaut.pl, a to za sprawą wysokiego usytuowania w rankingu i bardzo dobrej jakości reklam, które skutkowały otrzymaniem certyfikatu od Google. W sierpniu br. specjaliści Sales Intelligence ds. realizacji kampanii produktowych zdobyli odznakę Comparison Shopping Hero. Dzięki temu dołączyli do elitarnej grupy profesjonalistów posiadających nadzwyczajne umiejętności z zakresu optymalizacji reklam produktowych.