AKADEMIA DIGITALU 2.0

Dzielimy się wiedzą o digitalu i e-commerce
tak jak Sokrates dzielił się swoją mądrością z uczniami.
Konkretnie, prosto i w formie dopasowanej do Ciebie.

Nie czekaj i zapisz się na Akademię Digitalu 2.0.

Miej dostęp do aktualnej wiedzy na temat digitalu i e-commerce.

chcemy wiedzieć, jak mamy się do Ciebie zwracać

chcemy informować Cię o nowych materiałach wideo

lub Zaloguj się

WDROŻENIA E-COMMERCE | MARKETING AUTOMATION | DIGITAL 360 | MARKETPLACE’Y

patroni medialni:
Business Insider
Marketer
E-commerce
Mamstartup
Brief
NowyMarketing
videoJeśli masz ok. 20 - 40 min

Zobacz nasze materiały wideo. Zainspiruj się doświadczeniem ekspertów Digitree, naszych Partnerów oraz Klientów.

Akademia Digitalu: Reklama Programmatic – dlaczego jest reklamą przyszłości?

Akademia Digitalu: Reklama Programmatic – dlaczego jest reklamą przyszłości?

W materiale wideo Piotr podpowiada m.in., jak wygląda model aukcyjny, na którym opiera się reklama programatyczna, tłumaczy, co sprawia, że wartości tego typu reklamy wzrastają nawet o 20% rok w rok oraz wskazuje najlepsze metody targetowania w Programmatic Mobile. Polecamy!

Akademia Digitalu: Dlaczego warto wybrać PWA?

Akademia Digitalu: Dlaczego warto wybrać PWA?

W materiale wideo Jakub podpowiada, jak wejść na mobilny poziom sprzedaży oraz tłumaczy różnice, jakie występują pomiędzy technologią PWA a aplikacjami. Polecamy!
Wiedza to potęga, która kreśli przyszłość (nie tylko) w #ecommerce.

Akademia Digitalu: Przyciagaj, angażuj, sprzedawaj - Customer Engagement Marketing.

Akademia Digitalu: Przyciagaj, angażuj, sprzedawaj - Customer Engagement Marketing.

W materiale wideo Michał tłumaczy, jak zaangażować użytkownika, aby ten stał się klientem, analizuje budowę lejka sprzedaży oraz wyjaśnia, jak komunikować się z klientem na każdym z jego etapów, a nawet jeszcze zanim ten do niego trafi! Polecamy!

PODCASTYJeśli masz ok. 20 min

Zdobądź wiedzę na temat digital marketingu słuchając naszych ekspertów.

E-BOOKI I RAPORTYJeśli masz ok. 12 min

Poznaj analizy i wyniki badań marketingowych.

Raport z 17. Badania wykorzystania poczty elektronicznej - SAREsystem

Raport z 17. Badania wykorzystania poczty elektronicznej - SAREsystem

Opis: 77% firm w czasie pandemii kontaktowało się ze swoimi klientami za pomocą e-maila! Sprawdź jak pandemia wpłynęła na e-mail marketing i użytkowników poczty. Zapraszamy do zapoznania się z wynikami 17. badania wykorzystania poczty elektronicznej.

Ruch w branży e-commerce w czasach COVID-19

Ruch w branży e-commerce w czasach COVID-19

Specjaliści Revhuntera, wzięli pod lupę kilka segmentów e-commerce, wybierając te w których dynamika zmian jest największa i przyjrzeli się statystykom, porównując kluczowe dla e-commerce wskaźniki.

Najlepsze rozwiązania digitalowe dla branży finansowej

Najlepsze rozwiązania digitalowe dla branży finansowej

Poznaj 6 skutecznych rozwiązań dla branży finansowej, w tym sposoby na rozbudowę bazy klientów, zautomatyzowanie komunikacji z klientem dzięki marketing automation, uproszczenie procesów windykacji, zwiększenie bezpieczeństwa wysyłanych wiadomości.

ARTYKUŁYJeśli masz ok. 7 min

Przeczytaj o nowościach i trendach w digital i e-commerce marketingu.

Czym jest holistyczne podejście do marketingu? Wyjaśniamy pojęcie, które musisz znać, aby odnieść sukces!

Czym jest holistyczne podejście do marketingu? Wyjaśniamy pojęcie, które musisz znać, aby odnieść sukces!

Wyjaśniamy, co oznacza i czym wyróżnia się holistyczne podejście w marketingu. Dowiedz się, w jaki sposób je wykorzystać i dlaczego może okazać się strzałem w dziesiątkę w Twojej strategii marketingowej. 

Marketplace’y potrzebne od zaraz

Marketplace’y potrzebne od zaraz

58 proc. sprzedaży w e-commerce realizowanych jest dzięki marketplace’om. Prognozuje się, że już za dwa lata udział ten wzrośnie do 75 proc. Jeśli myślisz o wejściu na zagraniczne rynki, nie możesz pominąć tego kanału sprzedaży w swojej strategii biznesowej.  

Jak budować relacje w e-commerce?

Jak budować relacje w e-commerce?

Biznes e-commerce to nie tylko sprzedaż produktów w sieci. Równie ważna jest spersonalizowana komunikacja z klientem.

CASE STUDYJeśli masz ok. 5 min

Poznaj sukcesy naszych Partnerów.

Razem dla dobra planety - zobacz DIWU nasz pierwszy sklep online oparty na upcyklingu!

Razem dla dobra planety - zobacz DIWU nasz pierwszy sklep online oparty na upcyklingu!

Na świecie w ciągu 1 sekundy na śmietnik trafia tona ubrań… Na całe szczęście powstają takie sklepy, które mogą zmienić te statystyki! Tym bardziej chętnie podeszliśmy do realizacji tego projektu - jako Grupa Digitree z zapałem wspieramy walkę o uczciwe traktowanie środowiska i zrównoważony rozwój.

1000h kodowania w celu poprawy customer experience

1000h kodowania w celu poprawy customer experience

Nauczyliśmy się żyć szybko. Korzystamy z nowoczesnych technologii, aby oszczędzać swój czas żyć wygodniej. Dotyczy to także zakupów online. Dla konsumentów ważne jest aby strona działała intuicyjnie i szybko. Naszemu Partnerowi – marce EZ Living Furniture zależało na przyspieszeniu działania platformy sprzedażowej i podjęliśmy działania właśnie w tym kierunku.

Aplikacja do zbierania zgód i podpisów w działaniach offline

Aplikacja do zbierania zgód i podpisów w działaniach offline

Partner firmy SARE, L’Occitane en Provence prowadzi skuteczne działania budujące zaangażowanie i lojalność swoich odbiorców. 

 

INFOGRAFIKIJeśli masz ok. 3 min

Zobacz grafiki, które w szybki sposób pokażą Ci najważniejsze informacje.

Skuteczne rozwiązania w ecommerce - Retargeting i Audience Mailing

Skuteczne rozwiązania w ecommerce - Retargeting i Audience Mailing

Retargeting i Audience Mailing to lekarstwo na problemy, pojawiające się w branży ecommerce. Zobacz, jak Revhunter pomógł Anecie, Piotrowi i Janowi odzyskać utracony ruch, zdobyć nowych klientów i uratować porzucone koszyki. 

E-mail marketing w bankowości

E-mail marketing w bankowości

Czy e-mail marketing w branży finansowej ma sens? Oczywiście! Jeśli zastanawiasz się jak zaprojektować strategię komunikacji dla firm z sektora bankowego, zobacz naszą infografikę i rozwiązania, które dla bankowości ma SAREsystem.

Atak hakerski – jak go rozpoznać?

Atak hakerski – jak go rozpoznać?

Bezpieczeństwo w sieci to bagatelizowany temat w naszym społeczeństwie. Większość z nas często nie stosuje podstawowych zasad ochrony przed cyberatakiem… dopóki nie przydarzy się nam. Niestety, wtedy już jest zwykle za późno. Infografika przygotowana przez specjalistów SARE pokazuje jak zachować minimum bezpieczeństwa w sieci.

Rozwijamy digital
i edukujemy branżę od ponad 15 lat,

współpracując z:

iab
Marketer
Brief
Targi Ehandlu
Online Marketing
Social Media Manager
E-commerce w praktyce
Szef sprzedaży
Marketing biznes

Nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie?

Daj nam znać, jakiej wiedzy i inspiracji szukasz!

Jesteśmy tutaj dla Ciebie:

marketing@digitree.pl