Aby jeszcze mocniej wychodzić naprzeciw oczekiwaniom i być na bieżąco z nowoczesną technologią, Loccitane zwrócił się do specjalistów SARE z pytaniem o stworzenie aplikacji, dzięki której będzie możliwe zbieranie zgód marketingowych i podpisów nowych klientów podczas zapisu do Klubu L’Occitane w salonach.
Mechanizm działania
W momencie, kiedy klient wypełni formularz w salonie, na adres e-mail sklepu zostaje wysłana zautomatyzowana i wiadomość z zaszyfrowaną paczką .zip
W pliku zawarte są dane klienta w formacie .csv, dzięki czemu sprzedawca z salonu może łatwo przenieść je do CRM L’Occitane. Cały mechanizm działa zgodnie z przepisami RODO.
Korzyści i funkcje
Aplikacja jest prosta i intuicyjna w użyciu. Posiada funkcję pozwalającą złożyć odręczny podpis klienta sklepu w trakcie wypełniania formularza. Obecnie, formularz ten jest dostępnych w czterech wersjach językowych – polskim, czeskim, słowackim i węgierskim). Dzięki tej aplikcacji można skutecznie i szybko zwiększać swoje zasoby bazodanowe, w efekcie budując lojalność i więź klienta z marką.
Zobacz, jak działa aplikacja SARE dla L’Occitane
Wyniki
Jeśli formularz zostanie poprawnie wypełniony, dane Klienta są wysyłane do odpowiednich kont w SAREsystem, gdzie uzupełnione zostają cechy danego klienta. Istnieje możliwość wygenerowania z systemu pliku PDF (zawierającego datę zapisu i nazwę salonu) z danymi z formularza i podpisami klientów.