13.04.2021

CASE STUDY

Aplikacja do zbierania zgód i podpisów w działaniach offline

Partner firmy SARE, L’Occitane en Provence prowadzi skuteczne działania budujące zaangażowanie i lojalność swoich odbiorców. 

 

Aby jeszcze mocniej wychodzić naprzeciw oczekiwaniom i być na bieżąco z nowoczesną technologią, Loccitane zwrócił się do specjalistów SARE z pytaniem o stworzenie aplikacji, dzięki której będzie możliwe zbieranie zgód marketingowych i podpisów nowych klientów podczas zapisu do Klubu L’Occitane w salonach. 


Mechanizm działania

W momencie, kiedy klient wypełni formularz w salonie, na adres e-mail sklepu zostaje wysłana zautomatyzowana i wiadomość z zaszyfrowaną paczką .zip

W pliku zawarte są dane klienta w formacie .csv, dzięki czemu sprzedawca z salonu może łatwo przenieść je do CRM L’Occitane. Cały mechanizm działa zgodnie z przepisami RODO.

 

Korzyści i funkcje

Aplikacja jest prosta i intuicyjna w użyciu. Posiada funkcję pozwalającą złożyć odręczny podpis klienta sklepu w trakcie wypełniania formularza. Obecnie, formularz ten jest dostępnych w czterech wersjach językowych – polskim, czeskim, słowackim i węgierskim). Dzięki tej aplikcacji można skutecznie i szybko zwiększać swoje zasoby bazodanowe, w efekcie budując lojalność i więź klienta z marką. 

 

Zobacz, jak działa aplikacja SARE dla L’Occitane

 

Wyniki

Jeśli formularz zostanie poprawnie wypełniony, dane Klienta są wysyłane do odpowiednich kont w SAREsystem, gdzie uzupełnione zostają cechy danego klienta. Istnieje możliwość wygenerowania z systemu pliku PDF (zawierającego datę zapisu i nazwę salonu) z danymi z formularza i podpisami klientów.

ZOBACZ CASE STUDY >>