Chcesz wiedzieć więcej
o digital marketingu?

Przeczytaj nasze najnowsze artykuły i skorzystaj z wiedzy ekspertów Digitree Group!
Dowiedz się jak osiągnąć lepsze efekty kampanii e-mailingowych i stosować dobre praktyki w marketingu online.

Nowy Program Motywacyjny w Digitree Group!

Nowy Program Motywacyjny w Digitree Group!

Walne Zgromadzenie Digitree Group S.A. w dniu 24.06.2021 r. uchwaliło Regulamin Programu Opcji Menadżerskich. Jakie są założenia Programu oraz cele dla zarządzających i kluczowych pracowników Grupy?  

Digitree Group na Konferencji WallStreet 25! Prezentacja Grupy [wideo]

Digitree Group na Konferencji WallStreet 25! Prezentacja Grupy [wideo]

9 czerwca br. byliśmy obecni na Konferencji WallStreet 25 online, którą zorganizowało Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych. Mamy już zapis wideo naszej prezentacji.

Przychody Digitree Group mocno w górę!

Przychody Digitree Group mocno w górę!

To najlepszy w całej historii pierwszy kwartał Grupy pod względem poziomu osiągniętych przychodów. Skonsolidowana sprzedaż wzrosła o 19% r/r, a samej spółki dominującej aż o 37% r/r. Grupa powoli redukuje również stratę netto.

Posumowaliśmy wyniki finansowe 2020 roku [Raport Roczny]

Posumowaliśmy wyniki finansowe 2020 roku [Raport Roczny]

Digitree Group zamknęła rok z niewielkim spadkiem skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży. Ich wartość osiągnęła poziom ok. 55 mln zł. Pierwsze trzy kwartały, stojące pod znakiem pandemii, zakończyły się wynikami przychodów poniżej poprzedniego roku, zaś w czwartym kwartale były znacznie wyższe niż w pozostałych okresach 2020 roku oraz w porównaniu do 2019 roku.

Wszyscy jesteśmy konsumentami. Jak dbać o swoje prawa w Internecie?

Wszyscy jesteśmy konsumentami. Jak dbać o swoje prawa w Internecie?

Po raz pierwszy Światowy Dzień Konsumenta obchodzono w 1983 roku w rocznicę przemówienia prezydenta Johna F. Kennedy’ego, wygłoszonego w roku 1962 w Kongresie Stanów Zjednoczonych. Dotyczyło ono projektu ustawy o ochronie praw konsumenta. Wówczas prezydent USA sformułował cztery podstawowe prawa konsumentów: do informacji, do wyboru, do bezpieczeństwa, do reprezentacji.