Chcesz wiedzieć więcej
o digital marketingu?

Przeczytaj nasze najnowsze artykuły i skorzystaj z wiedzy ekspertów Digitree Group!
Dowiedz się jak osiągnąć lepsze efekty kampanii e-mailingowych i stosować dobre praktyki w marketingu online.

Digitree Group podsumowuje 2019 rok i nowe produkty

Digitree Group podsumowuje 2019 rok i nowe produkty

Digitree Group opublikowała ostateczne wyniki za 2019 rok, który zamknęła z 18-procentowym wzrostem skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży. Ich wartość powiększa się konsekwentnie z roku na rok, a w ubiegłym roku osiągnęła poziom 57 mln zł. Wyniki śródroczne są lepsze z kwartału na kwartał. Obecnie Grupa intensywnie pracuje nad rozwiązaniami dla klientów na czas kryzysu.

Rekordowe przychody Grupy Digitree Group za 2019 rok

Rekordowe przychody Grupy Digitree Group za 2019 rok

Zgodnie z szacunkami zamknęliśmy 2019 rok z 18-procentowym wzrostem przychodów ze sprzedaży, których wartość wyniosła 56,99 mln zł, wobec 48,33 mln zł w roku 2018. Grupa odnotowała niewielki spadek EBITDA z 4,13 mln zł w 2018 roku do 4,04 mln zł w roku 2019. Strata netto w całym 2019 roku była niższa niż ta osiągnięta za trzy kwartały 2019 r. Odnotowano też znaczną poprawę wyników kwartalnych.

 

Digitree Group w II etapie konkursu Złota Strona Emitenta

Digitree Group w II etapie konkursu Złota Strona Emitenta

Strona www.digitree.pl znalazła się w drugim etapie konkursu Złota Strona Emitenta, organizowanego przez Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych. W tegorocznej, trzynastej edycji konkursu ocenie zostały poddane 164 strony internetowe spółek giełdowych, które walczą ze sobą w dwóch klasyfikacjach "Najlepszy serwis IR" oraz "Lider komunikacji online".

 

Wywiad SII z Dariuszem Piekarskim

Wywiad SII z Dariuszem Piekarskim

Dariusz Piekarski, CEO Digitree Group w wywiadzie dla Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych podsumowuje zmiany podążające za rebrandingiem, przedstawia plany Grupy na najbliższe miesiące oraz projekty o największym potencjale wzrostu.

Rebranding Grupy SARE efektem finalizacji strategii rozwoju w kierunku kompleksowego digitalu

Rebranding Grupy SARE efektem finalizacji strategii rozwoju w kierunku kompleksowego digitalu

Digitree Group, wspierająca klientów w zakresie marketingu internetowego, dziś generuje 50 proc. przychodów z części e-commercowej, a jeszcze do niedawna większość jej przychodów pochodziła z e-mail marketingu. Efektem rozwoju jest zmiana strategii obsługi klienta w kierunku pełnej kompleksowości digitalowej.