Grupa SARE już po raz dwunasty otrzymała wyróżnienie w prestiżowym rankingu Deloitte. Spółka Salelifter zajęła 98. miejsce i tym samym 2. miejsce wśród spółek z Polski, znajdujących się w tym zestawieniu.
– Wyróżnienie w rankingu Deloitte to dla Salelifter bardzo ważne osiągnięcie, potwierdzające słuszność obranej kilka lat temu drogi rozwoju. Tym bardziej, że branża e-mail marketingu i technologii skupionych wokół tego kanału przekazu reklamowego jest obecnie bardzo wymagająca, a w perspektywie najbliższych lat na pewno te wymagania jeszcze się zwiększą. Cały czas wzrasta konkurencja na rynku reklamowym, pojawiają się kolejne kanały i formaty dotarcia do użytkownika, obserwujemy stale rosnącą pozycję monopolistów, takich jak Google i Facebook. E-mail marketing w dalszym ciągu jest bardzo skuteczny, a w wielu branżach (np. e-commerce) stanowi najskuteczniejszy kanał sprzedaży i konwersji, czego dowodzą liczne raporty, a także opinie klientów Salelifter. Naszym obecnym celem jest dalszy rozwój i optymalizacja projektów, związanych przede wszystkim z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego w planowaniu i realizacji kampanii reklamowych, a także finalizacją rozpoczętych transakcji z wykorzystaniem e-mail retargetingu i scenariuszy marketing automation. – komentuje Kamil Milian, dyrektor operacyjny i członek zarządu spółki Salelifter
Analiza Deloitte oparta jest o procentowy wzrost przychodów na przełomie lat 2014-2017. Aby znaleźć się w tym prestiżowym rankingu firmy muszą wykazać się średnim wzrostem przychodów przynajmniej o 131% w tym okresie. Wyróżniona spółka z Grupy SARE, osiągnęła wzrost przychodów wynoszący 1074%. Oprócz Salelifter w rankingu Deloitte Technology Fast 500 znalazło się 16 spółek z Polski.
Salelifter otrzymała już 2 nagrody Deloitte Fast Technology 50 CEE, Gazelę Biznesu oraz Financial Times 1000.
Działalność Salelifter sp. z o.o. skupia się na generowaniu leadów sprzedażowych oraz budowaniu i monetyzacji baz mailingowych. Zapewnia ona możliwość dokładnego określenia i wybrania grupy docelowej, która powstaje na podstawie danych geograficznych i behawioralnych oraz bieżącego zachowania i preferencji użytkowników w Internecie. Spółka jest twórcą i właścicielem narzędzia Expectus, służącego do weryfikacji i walidacji baz danych i formularzy kontaktowych.
Cały raport można przeczytać TUTAJ