Skonsolidowane przychody ze sprzedaży w 2023 roku zwiększyły się o blisko 10 mln zł, osiągając poziom nieco ponad 89,5 mln zł. To wzrost o 12,1 proc. w stosunku do 2022 roku, który w głównej mierze został wypracowany w segmencie Agencji Digital, tj. zwłaszcza w agencji kreatywnej JU:. Pomimo stabilnego wzrostu przychodów ze sprzedaży, Grupa stanęła przed wieloma wyzwaniami, związanymi ze słabnącym popytem konsumenckim w 2023 roku, wynikającymi wprost z sytuacji makroekonomicznej w Polsce.
EBITDA Grupy Kapitałowej Digitree Group w 2023 roku wyniosła blisko 3,3 mln zł wobec 3,6 mln zł w poprzednim roku, tzn. spadła o kwotę 0,3 mln zł, tj. o 8,2 proc. r/r. Natomiast na wynik finansowy 2022 roku wpływ wywarło zdarzenie jednorazowe, tj. rozpoznanie w pozostałych przychodach operacyjnych wyniku na połączonej transakcji sprzedaży udziałów w spółce Adepto sp. z o.o. oraz objęcia udziałów w spółce Finelf sp. z o.o. (łącznie 837 tys. zł). Porównując wynik EBITDA 2023 roku do 2022 roku, oczyszczonego o powyższe zdarzenie jednorazowe, Grupa Kapitałowa odnotowała wzrost na poziomie 545 tys. zł, tj. 19,9%.
Ponadto, Grupa osiągnęła stratę netto na poziomie 0,78 mln zł, wobec zysku sięgającego 0,28 mln zł w 2022 roku.