Rekordowy dotychczas poziom sprzedaży, osiągnięty w dziewięciu miesiącach br. (wyższy o ponad 10 mln zł w stosunku do tego samego okresu ub.r.) w głównej mierze został wypracowany w segmencie Agencji Digital, tj. zwłaszcza w agencji kreatywnej JU:, wspierającej kampanie digital marketingowe największych firm. Przychody Grupy wzrosły szczególnie w ramach segmentu e-commerce, do którego zalicza się znaczna część klientów Digitree Group.
EBITDA naszej Grupy Kapitałowej w trzech kwartałach 2023 roku wyniosła 2,27 mln zł wobec 2,65 mln zł w analogicznym okresie poprzedniego roku, tzn. spadła o kwotę 0,38 mln zł, tj. o 14,2% r/r. Grupa osiągnęła w trakcie dziewięciu miesięcy br. stratę netto na poziomie 0,86 mln zł, wobec straty sięgającej 8 tys. zł w tym samym okresie ubiegłego roku.
Na wynik finansowy pierwszych trzech kwartałów 2022 roku wpływ wywarło zdarzenie jednorazowe tj. rozpoznanie w pozostałych przychodach operacyjnych wyniku na połączonej transakcji sprzedaży udziałów w spółce Adepto sp. z o.o. oraz objęcia udziałów w spółce Finelf sp. z o.o. (łącznie 837 tys. zł). Natomiast w analogicznym okresie sprawozdawczym bieżącego roku, zdarzenia jednorazowe nie miały miejsca.