Grupa Kapitałowa Digitree Group w ubiegłym roku powiększyła się o dwa podmioty: Sales Intelligence S.A., oferującą usługi marketingowe dla branży e-commerce oraz Fast White Cat S.A., zajmującą się wdrożeniami sklepów internetowych na platformie Magento. To właśnie w tych akwizycjach upatruje się przyczyny znacznego wzrostu skonsolidowanych przychodów. Wraz z przejęciami, portfolio usług Grupy istotnie się poszerzyło, dzięki czemu obecnie Digitree Group koncentruje się w szczególności na narzędziach i produktach dla branży e-commerce. Grupa oferuje klientom kompleksowe usługi w ramach digital marketingu, których fundamentem są posiadane przez nią unikatowe dane o zachowaniach oraz zainteresowaniach użytkowników sieci, własna technologia i narzędzia.
EBITDA Grupy Kapitałowej w pierwszych trzech kwartałach 2019 roku wyniosła 2 690 tys. zł, wobec 4 007 tys. zł w analogicznym okresie poprzedniego roku, tzn. spadła o kwotę 1 317 tys. zł, tj. o 33%, natomiast skonsolidowana strata netto wyniosła w pierwszych trzech kwartałach 2019 roku 929 tys. zł, podczas gdy w tym samym okresie 2018 roku zysk netto wyniósł 1 199 tys. zł. Różnica w wyniku netto jest w szczególności związana ze zwiększonymi kosztami amortyzacji oraz spadkiem kampanii mailingowych w następstwie obowiązywania rozporządzenia RODO, które nie objęło znacznej części porównywalnego okresu w roku 2018.