Pomimo zmiany nazwy spółki na Digitree Group S.A., niezmienne pozostaną nazwy naszych brandów, takich jak SAREsystem czy SAREhub, zapewniających narzędzia do komunikacji e-mail marketingowej i marketing automation, a także spółek funkcjonujących w Grupie, tj.: INIS – e-mailingowa sieć reklamowa i sieć afiliacyjna, JU: – agencja kreatywno-interaktywna, Salelifter – monetyzująca i walidująca bazy danych oraz odpowiedzialna za generowanie leadów sprzedażowych, VideoTarget – sieć reklamy wideo, Cashback services – serwis cashbackowy, Adepto, odpowiadająca za generowanie leadów dla branży finansowej, Sales Intelligence, oferująca usługi marketingowe dla branży e-commerce, a także Fast White Cat, zajmująca się wdrożeniami sklepów internetowych na platformie Magento.
To właśnie intensywny rozwój zakresu usług Grupy, obejmujących rozwiązania digitalowe, odpowiadające na zdecydowaną większość potrzeb klientów w zakresie marketingu internetowego, był bodźcem, który wpłynął na decyzje o rebrandingu. A jego efektem jest nowa nazwa i zupełnie nowy wizerunek Grupy. Mamy nadzieję, że zmiana ta zostanie odebrana pozytywnie, oraz że dostrzegą Państwo szereg wartości jakie za sobą niesie.
Zachęcamy również do zapoznania się z Q&A dla inwestorów, dotyczącym zmiany nazwy, które znajduje się pod tym linkiem.