SII: W listopadzie zakończył się proces rebrandingu i spółka zmieniła nazwę z SARE S.A. na Digitree Group S.A. Czym była podyktowana ta decyzja? Czy za nową nazwą podążają także zmiany w innych obszarach działalności Grupy?
Dariusz Piekarski, Prezes Zarządu Digitree Group S.A.: Decyzja o rebrandingu i zmianie nazwy została podjęta w związku z rozszerzeniem kompetencji naszej Grupy, a bodźcem do zmian były nowe produkty i usługi świadczone przez nas głównie w obszarze e-commerce. Spółka pod firmą SARE S.A. dotychczas kojarzona była zwłaszcza z e-mail marketingiem i rzeczywiście jeszcze 2 lata temu nasza działalność opierała się głównie na wsparciu sprzedaży właśnie poprzez e-mail marketing. Natomiast obecnie niemal 50% skonsolidowanych przychodów Digitree Group pochodzi już z działań dla branży e-commerce. Po 15 latach technologicznego doświadczenia w budowaniu skutecznych narzędzi oraz efektywnych kampanii e-mailingowych staliśmy się gotowi do realizacji kompleksowych rozwiązań digitalowych. Funkcjonowanie na zmieniającym się rynku marketingu internetowego oraz liczne zmiany, jakie zaszły w ramach naszej Grupy Kapitałowej spowodowały, że obecnie możemy pochwalić się bardzo szerokim spektrum działań. Do takich zmian wliczyć możemy przede wszystkim przejęcie spółek Sales Intelligence i Fast White Cat, specjalizujących się w usługach deweloperskich i IT dla sklepów internetowych oraz w szeroko pojętym e-commerce marketingu, nastawionym zwłaszcza na wzrosty sprzedaży. Nasze wieloletnie doświadczenie oraz usługi proponowane przez nowe podmioty spowodowały, że jako Grupa dostarczamy ruch oraz generujemy sprzedaż i leady, precyzyjnie docieramy do grup docelowych wykorzystując dane i sztuczną inteligencję, dostarczymy narzędzia do e-mail marketingu i marketing automation, wdrażamy platformy e-commerce tj. Magento oraz rozpoczynamy działania w ramach platformy Presta, doradzamy strategicznie biznesom w Internecie, dostarczamy efektywne media reklamowe, wykorzystujemy algorytmy machine learning i monetyzujemy bazy e-mailingowe oraz ruch na stronach www. Dzięki naszym autorskim narzędziom, unikatowym danym oraz wiedzy i doświadczeniu specjalistów możemy pracować z klientami kompleksowo, prowadząc ich od celu po osiągnięcie zamierzonego efektu, jednocześnie biorąc odpowiedzialność za realizowane działania.