Q&A Zmiana nazwy SARE S.A. na Digitree Group

Ostatnio informowaliśmy Państwa o tym, że w związku z decyzją Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia z dnia 30.09.2019 r., SARE zmieni nazwę na Digitree Group S.A. Wszystkich zainteresowanych tym, co już wkrótce zmieni się wraz z odpowiednim wpisem do KRS, zachęcamy do zapoznania się z naszym Q&A na temat rebrandingu. 

 

1. Dlaczego zdecydowali się Państwo na rebranding? Czy uważacie, że jest on istotny z punktu widzenia odbiorców/inwestorów/klientów?

Tak, w końcu będą mieli całościowy obraz kompetencji Grupy. Wywodzimy się z branży e-mail marketingowej i do tej pory tak byliśmy utożsamiani. Dziś tworzymy dużą Grupę, która świadczy kompleksowe usługi digitalowe, na które składa się własna technologia i autorskie narzędzia, unikatowe dane oraz wiedza i doświadczenie specjalistów. Posiadanie partnera biznesowego, który potrafi całościowo obsłużyć klienta, to niewątpliwie korzyść i odpowiedź na potrzeby rynku.

 

2. Skąd nowa nazwa?

Digitree Group to digitalowe drzewo, które ma wiele rozgałęzień, rozchodzących się w różnych kierunkach, ale stanowiących jeden, naturalny twór. Naszym trzonem i korzeniami są autorska technologia i posiadane przez nas unikalne dane. Gałęzie drzewa nie ograniczają nas, stale możemy rozbudowywać ofertę Grupy o nowe kompetencje.

 

3. Jaką korzyść dla klientów będzie niosła marka Digitree Group? Co zmieni się w porównaniu z dotychczasowymi działaniami?

Przede wszystkim klienci będą mogli w jednym miejscu realizować kompleksowe kampanie digitalowe. Przygotowujemy działania od celu po efekt i bierzemy za nie odpowiedzialność. Digital to ekosystem, w którym każdy element od siebie zależy. Jesteśmy w stanie na bieżąco optymalizować działania i rekomendować najlepsze rozwiązania. Możemy to robić skutecznie ze względu na zasoby jakie aktualnie posiadamy.

 

4. Co dla mnie jako inwestora oznacza zmiana nazwy SARE? Czy powinienem się czegoś obawiać?

Zmiana nazwy pozwala na nowo wypozycjonować Grupę. Nowa strona internetowa będzie miejscem skupiającym całą wiedzę na temat usług i spółek z Grupy. Relacje inwestorskie będą jednym z elementów tej strony. Uważamy, że zmiana ta wpłynie pozytywnie na relacje z inwestorami, ponieważ w końcu będą mieć całościową i bieżącą wiedzę  w jednym miejscu na temat planów rozwojowych poszczególnych spółek i całej Grupy. Chcemy edukować w tematach marketingu online, ale także pokazać ciekawe inicjatywy w jakie się włączamy.

 

5. Czy Państwa zdaniem rebranding poprawi wyniki finansowe Grupy?

Taki jest cel wprowadzanych przez nas zmian. Oczywiście sam rebranding tego nie uczyni, istotne są także zmiany w polityce produktowej i technologicznej, a także dotyczące sprzedaży grupowej, nad którymi intensywnie pracujemy.

 

6. Czy odcinają się Państwo od marki SARE i dotychczasowych osiągnięć spółki?

SARE dała podwaliny do dzisiejszych zmian. Od niej wszystko się zaczęło i dzięki marce SARE jesteśmy silni technologicznie, dlatego nie odcinamy się od historii. Niezmienne pozostaną nazwy narzędzi SAREsystem czy SAREhub, ich strategia komunikacji i sprzedaży. Natomiast wychodzimy z szufladki e-mail marketing, bo dziś dajemy naszym klientom znacznie więcej korzyści.

 

7. Jak spółki z Grupy zareagowały na plany rebrandingowe?

Zarówno spółki tworzące Grupę od początku jak i te, które dołączyły do nas w ubiegłym roku (Sales Intelligence, Fast White Cat) widzą potrzebę tych zmian. Każdy z nas obserwuje trendy branży marketingowej. Każda gałąź biznesu jest albo powoli wchodzi w Internet, dlatego jako Grupa chcemy nieść wartość i być odpowiedzią na ich potrzeby. Chcemy móc budować ich wizerunki w sieci, generować ruch, leady i sprzedaż, lojalność i zaangażowanie klientów ostatecznych dzięki działaniom digitalowym.

 

8. Jak wygląda nowe logo? 

 

 

 

9. Jak będziemy mogli wyszukać spółkę SARE na stronie GPW i innych portalach giełdowych? Czy zmieni się nazwa skrócona i ticker spółki?

Nazwa skrócona spółki będzie brzmiała “Digitree” a ticker “DTR”. Niezwłocznie po powzięciu przez Spółkę informacji o wpisie do KRS, SARE S.A. wystosuje do GPW stosowne pismo w celu uwzględnienia powyższej zmiany.