Właśnie opublikowaliśmy wyniki finansowe za 2020 rok. Skonsolidowane przychody zmniejszyły się o 3,7 mln zł, tj. do poziomu 54,6 mln zł, w porównaniu do 2019 roku. Powyższa sytuacja spowodowana była przez kilka równolegle występujących czynników, do których należało zwłaszcza: zaprzestanie obejmowania w skonsolidowanym sprawozdaniu finansowym przychodów spółki Adepto sp. z o.o. w związku ze sprzedażą większości jej udziałów, sprzedaż wszystkich udziałów spółki VideoTarget sp. z o.o., a także wpływ pandemii COVID-19, którego konsekwencją było mniejsze zaangażowanie niektórych klientów Grupy w kampanie promocyjne i marketingowe, z uwagi na redukcję, bądź wstrzymanie ich budżetów reklamowych.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży, po skorygowaniu o wpływy spółek Adepto sp. z o.o. i VideoTarget sp. z o.o. (łącznie ok. 1,8 mln zł w 2019 r. i 0,1 mln zł w 2020 r.), wyniosły w 2020 roku 54,5 mln zł, co w porównaniu do 2019 roku przyniosłoby spadek jedynie o 2,1 mln zł, tj. 3,7% spadku r/r.
Grupa Kapitałowa w zakresie przychodów utrzymała się w trendzie rynku reklamy internetowej (nieznaczny spadek rok do roku). Jak podaje IAB/PwC – wydatki na reklamę online w Polsce spadły w I-III kwartale 2020 roku o 0,4% w porównaniu do analogicznego okresu 2019 roku[1].
Grupa Digitree Group w czwartym kwartale 2020 roku wypracowała przychody w wysokości 16,5 mln zł, co stanowiło wzrost rok do roku o 5,4%, tj. 0,8 mln zł i ok. 30-proc. wzrost względem poprzednich kwartałów 2020 roku.
Obecnie intensywnie pracujemy nad nowymi produktami i dedykowanymi rozwiązaniami dla klientów wdrożeniowych.