Jednostkowe przychody ze sprzedaży spółki Digitree Group S.A. za 2019 rok wyniosły
8,59 mln zł, wobec 10,40 mln zł w 2018 roku, co stanowi spadek o 17% rok do roku. Powyższe jest wynikiem niekorzystnego trendu, obserwowanego dla całej branży związanej z e-mail marketingiem oraz podmiotów działających na danych osobowych, co jest następstwem wprowadzenia rozporządzenia RODO w połowie 2018 roku. Rozporządzenie w znacznej mierze ograniczyło wydatki firm w zakresie realizowanych kampanii mailingowych, co przełożyło się na mniejsze przychody ze sprzedaży spółki Digitree Group. Jednostkowa EBITDA Spółki w 2019 roku wyniosła 0,66 mln zł, wobec -0,91 mln zł w poprzednim roku, natomiast zysk netto Digitree Group S.A. wyniósł w 2019 roku 2,14 mln zł, podczas gdy w 2018 roku zysk netto wyniósł 1,07 mln zł. Wpływ na jednostkowy wynik netto miały w szczególności wypłacona w maju 2019 r. dywidenda ze spółki zależnej INIS sp. z o.o. w kwocie 4,31 mln zł, a także odpis aktualizujący dla pożyczek udzielonych spółkom VideoTarget oraz Cashback Services w łącznej kwocie 1,45 mln zł.
Digitree Group wspiera klientów w zakresie marketingu internetowego, generuje ok. 50 proc. przychodów z działań dla branży e-commerce. Grupa zapewnia swoim klientom kompleksową obsługę digitalową: wprowadza ich w świat e-commerce, tworzy strategię komunikacji, precyzyjnego dotarcia do grup odbiorców dzięki danym behawioralnym, zwiększa efektywność kampanii i jakość generowanych leadów, a także buduje lojalność z klientami, czego efektem jest zwiększanie sprzedaży i przychodów klientów.
Raport roczny i skonsolidowany raport roczny znajdziesz tutaj: https://www.digitree.pl/pl/raporty/roczne