13.04.2021

CASE STUDY

Jak zwiększyć sprzedaż o ponad 8% w branży fashion

Prawie 70% użytkowników opuszcza Twój sklep po dodaniu produktów do koszyka. Zdajesz sobie sprawę, z tego, że tracisz ponad połowę potencjalnych klientów? Dzięki narzędziom dostępnym w Revhunter uratujesz porzucone koszyki i odzyskasz znaczącą  część ruchu na swojej stronie WWW. Tak samo, jak robią to już nasi Partnerzy z branży fashion.

Modny e-mail retargeting

Branża odzieżowa to sektor, w którym konsumenci najczęściej porzucają swoje koszyki zakupowe. Możesz jednak temu zaradzić. Revhunter pozwala na intuicyjne planowanie kampanii e-mail retargetingowych do anonimowych użytkowników, którzy nie dokonali transakcji w Twoim sklepie, a to w efekcie pomoże zachęcić ich do powrotu. W momencie, w którym klient wchodzi na stronę zostawia po sobie ślad w formie plików cookie. Kiedy użytkownik zamyka stronę, narzędzie Revhunter porównuje pozostawione przez niego dane z własnymi zasobami, po czym automatycznie wysyła do nich wcześniej zaplanowany mailing. W takiej wiadomości zamieszczasz dokładnie te produkty, którymi klient był zainteresowany lub dodał do koszyka, ale nie dokonał zakupu.

Revhunter dla fashion

Revhunter obsługuje aż 114 sklepów z branży fashion, które już zwiększyły swoją sprzedaż dzięki zastosowaniu retargetingu. Dołączysz do nich, aby odzyskać utracony ruch w swoim e-sklepie? Zobacz wyniki kampanii e-mail retargetingowych, które Revhunter zrealizował dla sklepów odzieżowych na przestrzeni 3 miesięcy.

 

CASE STUDY >>