Oprócz sprzedaży produktów, sklep zajmuje się także serwisowaniem i gwarantuje klientom darmową opiekę w ciągu dwóch lat oraz wsparcie i pomoc techniczną.
Cel kampanii
Właścicielowi sklepu zależało na pozyskaniu nowego, jakościowego i konwertującego ruchu, który w efekcie przełoży się na wzrost sprzedaży.
Nasze działania
Zmieniające się preferencje i nawyki zakupowe konsumentów zmuszają firmy do lepszego poznania ich potrzeb. Właśnie od analizy owych potrzeb rozpoczęliśmy nasze działania.
Dotychczas nasz Partner nie prowadził kampanii produktowych w Google Shopping Ads. Po analizie oferty produktów i usług sklepu okazało się, że taka kampania posiada duży potencjał, dlatego zarekomendowaliśmy kampanię GSA. W trakcie rozmów z Partnerem zaproponowaliśmy harmonogram działań i wdrożyliśmy kampanię PLA dla wybranego asortymentu. Certyfikowany specjalista Sales Intelligence poprowadził całą kampanię, monitorując i optymalizując jej parametry względem działań konkurencji, aby przy jednoczesnej maksymalizacji konwersji obniżyć koszty jej pozyskania.
Plan działań wyglądał następująco:
- opracowanie założeń, wdrożenie i realizacja kampanii Google Shopping Ads z założeniem jak najszybszego przejścia z ręcznej kampanii PLA, na kampanię Smart,
- selekcja grupy produktów do promocji we współpracy z Klientem
- dobór targetu na podstawie intencji zakupowych użytkowników (profile behawioralne),
- monitorowanie i optymalizacja kampanii przez dedykowanego opiekuna.
Wyniki
- Wzrost sprzedaży o 119% w ciągu 40 dni, przy obniżeniu stawki CPC o 21%
- Zwiększenie liczby sesji o 44%
- Więcej szczegółów znajdziesz klikając poniżej: