Zespół odpowiedzialny za SAREhub
Drugi zespół odpowiedzialny jest za rozwój systemu SAREhub, który najprościej mówiąc służy do automatyzacji działań marketingowych. To narzędzie pozwalające na integrację wszystkich działań online, wyposażone w gotowe scenariusze komunikacji (follow-up, wiadomości transakcyjne, up-sell i cross-sell). System zbiera i analizuje dane z kampanii (tworzone są alerty, raporty, profile użytkowników). Zespół odpowiedzialny za rozbudowę systemu aktualnie tworzy 5 devów i 1 PO. Pracujemy w Scrumie w systemie dwutygodniowych sprintów, a przed każdym z nich planujemy nasze działania, konkretyzując prace, które muszą zostać podjęte nad odpowiednimi scenariuszami kampanii, co realizowane jest w oparciu o komunikację zwrotną i bieżący feedback. Sprinty kończą się przeglądem prac w ramach sprint review oraz retrospekcją.
Stack technologiczny jest dość szeroki: wykorzystujemy PHP, Symfony, JavaScript, AngulaJs, MySQL, ArangoDB, Neo4j, MongoDB, Redis, RabbitMQ, Docker oraz SWARM. Na co dzień korzystamy z Jiry jako systemu do zarządzania backlogiem i tablicą sprintu oraz Confluence do przechowywania procedur i pomocy. Zespół odpowiedzialny za SAREhub skupia się głównie na klientach enterprise, takich jak LifeTube, Zumba i Hipp. Co jakiś czas bierzemy udział w design sprintach, w których pracujemy nad rozwiązaniem jednego z wybranych problemów.
Załącznik 2. System SAREhub