wiemy,
kim jesteśmy
i dokąd zmierzamy

Strategia Digitree Group na lata 2025–2027 to odpowiedź na nową rzeczywistość marketingu cyfrowego. Nie mówimy o przyszłości. My ją projektujemy. Budujemy zintegrowaną grupę martechową jako jeden system działania. Stawiamy na mierzalność, synergię i realne rezultaty – zarówno dla klientów, jak i dla rynku kapitałowego.

Pobierz PDF

mamy plan
i realizujemy go krok po kroku.

Nasza strategia to nie zestaw haseł, tylko konkretny plan działania. Obejmuje zarówno rozwój operacyjny, jak i kierunek rozwoju całej Grupy – z myślą o efektywności, synergii i wzroście wartości.

01

jeden zespół. 
jeden model współpracy

Wprowadzamy wspólny model sprzedaży oparty na strukturze „one-stop-shop” – klienci mają dostęp do całego ekosystemu usług i kompetencji Grupy, niezależnie od punktu wejścia.

02

rozbudowa oferty 
o kluczowe kompetencje

Systematycznie rozwijamy się w obszarach o wysokim potencjale rynkowym, idąc w kierunku: sztucznej inteligencji i automatyzacji, video marketingu, influencer marketingu, SEO i widoczności w wyszukiwarkach.

03

integracja i wspólna komunikacja

Rozwijamy procesy cross‑sellingowe i up‑sellingowe wewnątrz Grupy. Ułatwiamy przepływ wiedzy i danych między zespołami. Wspólne projekty, wspólne cele, wspólne efekty.

04

synergie, które zwiększają wartość

Wprowadzamy wspólny model sprzedaży oparty na strukturze „one-stop-shop” – klienci mają dostęp do całego ekosystemu usług i kompetencji Grupy, niezależnie od punktu wejścia.

05

inwestycje i akwizycje wspierające kompetencje

Przyglądamy się rynkowi nie tylko jako dostawca usług, ale też jako inwestor. Jeśli coś ma sens strategiczny – wchłaniamy i skalujemy.

06

cele finansowe i operacyjne

Planujemy wzrost przychodów i rentowności przy zachowaniu zwinności operacyjnej. Skupiamy się na projektach, które mają realny wpływ na wynik i przyszłość Grupy.

07

elastyczność

Zbudowaliśmy organizm, który składa się z dwóch kluczowych filarów: silnej części agencyjnej oraz własnych, rozwijanych przez lata technologii martechowych. Dzięki temu możemy działać kompleksowo – od planowania, przez realizację, po dowiezienie efektu. I to efekt – konkretny, liczbowy – jest tym, co najbardziej nas interesuje.

Pobierz Strategię w PDF