Trudny temat, łatwy ban

Poradnik o tym, jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach.

Czy Twoje treści mogą… zaszkodzić Twojej marce?

To może okazać się zaskakujące, ale – tak – mogą! A jednak! Wrażliwe tematy w digitalu to dziś pole minowe. Zastanów się:

  • Jak o nich mówić, by nie wywołać kryzysu?
  • Jak pisać, by uniknąć bana – i by AI nie zinterpretowało treści opacznie?
  • Jak nie przegrać z regulaminami, spamfiltrami i algorytmami?

NowyMarketing opublikował drugą część poradnika o tworzeniu contentu „Trudny temat, łatwy ban”, w którym eksperci mówią wprost: empatia, precyzja i świadomość ryzyk to dziś nie opcja, ale must-have.

W ich gronie znalazła się nasza specjalistka – Magdalena Niedobecka, Marketing Manager SARE , która dzieli się swoim doświadczeniem z projektowania mądrej i bezpiecznej komunikacji.

To obowiązkowa lektura każdego marketera i wszystkich, którzy ekspercko poruszają kontrowersyjne tematy w sieci.

Poprzedni post
31.10.2025
branżowe, inwestorzy

Euvic Digital rozpoczyna współpracę z International Investment Marbella

Następny post
31.10.2025
branżowe

Jak AI slopy psują nam sieć…