Portal Interaktywnie w partnerstwie z Digitree Group opublikował raport E-commerce 2020, w całości poświęcony zagadnieniu efektywnej sprzedaży w Internecie i najlepszym rozwiązaniom dla każdego sklepu internetowego. Znajdziecie w nim porady ekspertów, narzędzia wspierające handel w sieci, a także podsumowanie czynników wpływających na skłonności zakupowe użytkowników wirtualnego świata.
Co jest naprawdę ważne kiedy prowadzi się biznes w sieci? Jak być świadomym potencjalnych błędów i unikać potknięć w e-biznesie? Nasi najlepsi eksperci od e-commerce: Mateusz Jeżyk (JU: Agencja), Krzysztof Jagliński (Fast White Cat S.A.), Katarzyna Paprzycka (Fast White Cat S.A.), Jacek Treder (Sales Intelligence S.A.) i Daniel Werner (Digitree Group S.A.) w obszernym artykule, będącym częścią raportu, doradzają kompleksowe podejście do tematu. Startegia komunikacji, odpowiednie oprogramownie czy automatyzacja działań to tylko niektóre z rozwiązań, których połączenie może odpowiadać za sukces naszego biznesu.

Wszystkich zainteresowanych podsumowaniem rynku e-zakupów w Polsce, żądnych wiedzy na temat narzędzi i czynników decydujących o efektywnej i owocnej sprzedaży w Internecie na miarę XXI wieku – zachęcamy do pobrania raportu.



